Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Jméno/Firma
AT&T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
21 000 Kč - 30 000 Kč
Vytvořeno
17. 4. 2025

O pozici

Následující dovednosti jsou vítány:

  • Znalost angličtiny – pokročilá úroveň slovem i písmem
  • Technické znalosti – oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
  • Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
  • Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
  • Vysoká úroveň komunikačních dovedností
  • Prozákaznický přístup
  • Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
  • Výhodou jsou certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification,

Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.