Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
AT&T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
Brno
Plný
Administrativa
21 000 Kč - 30 000 Kč
17. 4. 2025
O pozici
Následující dovednosti jsou vítány:
- Znalost angličtiny – pokročilá úroveň slovem i písmem
- Technické znalosti – oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
- Výhodou jsou certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification,
Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.