Vedoucí skladu
O pozici
Pracovní nabídka
Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky.
Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů.
Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále otevírá pozici Vedoucí/ho skladu, který/á bude pomáhat zákazníkům k jejich novému a vysněnému domovu. Hledáme k sobě kolegu/kolegyni, který/á bude pravou rukou provozní manažerky, bude vést náš sedmičlenný skladový tým a zajistí hladký chod skladových procesů. Rádi bychom přivítali člověka, který má rád pořádek ve věcech, je systematický/á a organizovaný/á, má zkušenosti a odbornost s řízením skladu a posune jej na další úroveň.
Co požadujeme?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti na obdobné vedoucí pozici, praxi na vedoucí pozici ve skladu nebo logistice min. 3 roky
- Schopnost motivovat a vést tým lidí
- Schopnost samostatně hledat řešení a nastavovat jasná pravidla
- Silnou osobnost s odolností vůči stresu se schopností se efektivně rozhodovat
- Výbornou znalost jakéhokoliv informačního systému (znalost programu Abra výhodou)
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Schopnost samostatné práce na PC (Excel, Word, IS)
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), VZV výhodou
Co budete dělat?
- Vedení a rozvoj týmu skladníků
- Vytvoření a zavedení KPI pro pracovníky skladu
- Identifikace neefektivních logistických a skladových procesů/postupů a jejich aktivní zlepšování/optimalizace
- Řízení příjmu a výdeje zboží
- Organizace a účast na inventarizaci skladových zásob
- Zajištění revizí a školení spojených s chodem skladu
- Zajištění provozu skladové manipulační techniky a vozového parku
- Spolupráce s externími dodavateli, projektanty a interními odděleními při výstavbě nového skladu
- Zajištění bezproblémového přechodu ze stávajících skladových prostor do nového areálu
- Optimalizace skladových procesů v návaznosti na nový sklad
- Komunikace a spolupráce napříč společností pro zajištění plynulé logistiky a skladových procesů
- Práce se čtečkou a v IS Abra
Co můžete očekávat?
- Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem
- Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách v Brně na Kaštanové
- Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí
- 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky
- 2 dny sick days
- Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy
- Pracovní doba pondělí až pátek, 7 – 16 h.
- Vzdělávání pro zvyšování kvalifikace
- Stravenkový paušál
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Zaujala vás pozice? Spojte se s námi! Pokud máte zkušenosti s vedením skladu, hledáte novou výzvu a chcete být součástí stabilní firmy s velkými plány, napište nám s vaším životopisem a my se vám ozveme s dalším postupem.