Vedoucí skladu

Jméno/Firma
Keraservis Group a.s.
Pracoviště
Kaštanová 515/125a, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
17. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky.

Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 70+ kolegů.

Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále otevírá pozici Vedoucí/ho skladu, který/á bude pomáhat zákazníkům k jejich novému a vysněnému domovu. Hledáme k sobě kolegu/kolegyni, který/á bude pravou rukou provozní manažerky, bude vést náš sedmičlenný skladový tým a zajistí hladký chod skladových procesů. Rádi bychom přivítali člověka, který má rád pořádek ve věcech, je systematický/á a organizovaný/á, má zkušenosti a odbornost s řízením skladu a posune jej na další úroveň.

Co požadujeme?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti na obdobné vedoucí pozici, praxi na vedoucí pozici ve skladu nebo logistice min. 3 roky
  • Schopnost motivovat a vést tým lidí
  • Schopnost samostatně hledat řešení a nastavovat jasná pravidla
  • Silnou osobnost s odolností vůči stresu se schopností se efektivně rozhodovat
  • Výbornou znalost jakéhokoliv informačního systému (znalost programu Abra výhodou)
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Schopnost samostatné práce na PC (Excel, Word, IS)
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), VZV výhodou

Co budete dělat?

  • Vedení a rozvoj týmu skladníků
  • Vytvoření a zavedení KPI pro pracovníky skladu
  • Identifikace neefektivních logistických a skladových procesů/postupů a jejich aktivní zlepšování/optimalizace
  • Řízení příjmu a výdeje zboží
  • Organizace a účast na inventarizaci skladových zásob
  • Zajištění revizí a školení spojených s chodem skladu
  • Zajištění provozu skladové manipulační techniky a vozového parku
  • Spolupráce s externími dodavateli, projektanty a interními odděleními při výstavbě nového skladu
  • Zajištění bezproblémového přechodu ze stávajících skladových prostor do nového areálu
  • Optimalizace skladových procesů v návaznosti na nový sklad
  • Komunikace a spolupráce napříč společností pro zajištění plynulé logistiky a skladových procesů
  • Práce se čtečkou a v IS Abra

Co můžete očekávat?

  • Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem
  • Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách v Brně na Kaštanové
  • Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí
  • 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky
  • 2 dny sick days
  • Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy
  • Pracovní doba pondělí až pátek, 7 – 16 h.
  • Vzdělávání pro zvyšování kvalifikace
  • Stravenkový paušál
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy

Zaujala vás pozice? Spojte se s námi! Pokud máte zkušenosti s vedením skladu, hledáte novou výzvu a chcete být součástí stabilní firmy s velkými plány, napište nám s vaším životopisem a my se vám ozveme s dalším postupem.