Pracovník/pracovnice zákaznického servisu
Semic Trade, s.r.o.
Stodůlky, Praha
Plný
Administrativa
31 000 Kč - 40 000 Kč
19. 4. 2025
O pozici
Novotný Pavel Ing. CSc, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni velkou výhodou
- znalost práce s PC (MS Office, internet, účetní SW)
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, učenlivost, loajalita
- schopnost týmové spolupráce, ochota pomoci v případě potřeby
- nástup: dohodou
- práce v sídle firmy Praha 13 – Hůrka (metroB).
Náplň práce:
- administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení
- komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky
- komunikace po telefonu se stávajícími i potenciálními zákazníky
- zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám
- zpracovnání poptávek
Nabízíme:
- korektní přístup a příjemné pracovní prostředí
- odpovídající finanční ohodnocení
- pružnou pracovní dobu
- zázemí stabilní společnosti
- týden dovolené navíc, penzijní připojištění, příspěvek na stravné
- možnost profesního růstu a pracovního uplatnění
- dobrá dostupnost pracoviště metrem a po dálnici D5.
- možnost zkráceného úvazku
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, klimatizované prostory, příspěvek na stravné, penzijní připojištění, odměny po zkušební době.