Pracovník/pracovnice zákaznického servisu

Jméno/Firma
Semic Trade, s.r.o.
Pracoviště
Stodůlky, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Vytvořeno
19. 4. 2025

O pozici

Novotný Pavel Ing. CSc, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Požadavky:

  • SŠ vzdělání
  • znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni velkou výhodou
  • znalost práce s PC (MS Office, internet, účetní SW)
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, učenlivost, loajalita
  • schopnost týmové spolupráce, ochota pomoci v případě potřeby
  • nástup: dohodou
  • práce v sídle firmy Praha 13 – Hůrka (metroB).

Náplň práce:

  • administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení
  • komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky
  • komunikace po telefonu se stávajícími i potenciálními zákazníky
  • zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám
  • zpracovnání poptávek

Nabízíme:

  • korektní přístup a příjemné pracovní prostředí
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • zázemí stabilní společnosti
  • týden dovolené navíc, penzijní připojištění, příspěvek na stravné
  • možnost profesního růstu a pracovního uplatnění
  • dobrá dostupnost pracoviště metrem a po dálnici D5.
  • možnost zkráceného úvazku

Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, klimatizované prostory, příspěvek na stravné, penzijní připojištění, odměny po zkušební době.