Ředitel/ka zahraniční kanceláře CzechTrade Ukrajina - Kyjev
O pozici
Pracovní nabídka
ŘEDITEL/KA ZAHRANIČNÍ KANCELÁŘE CZECHTRADE UKRAJINA – KYJEV
CzechTrade aktuálně hledá obsazení na pozici Ředitel/ka Zahraniční kanceláře CzechTrade Ukrajina – Kyjev. Ředitel/ka zahraniční kanceláře bude mít na starosti širokou škálu klíčových aktivit, zaměřených na podporu českých firem a rozvoj obchodních vztahů v daném regionu v kontextu možného konce války a plánovaných investic do poválečné obnovy země. Hlavním úkolem této pozice bude nejen strategicky řídit kancelář a procesy s tím spojené, ale i aktivně vytvářet a prohlubovat obchodní vztahy mezi českými a lokálními firmami. Tato pozice vyžaduje dynamické a inovativní myšlení, schopnost efektivní komunikace a strategický přístup k podpoře českých firem v teritoriu v kontextu tamních specifik.
Hlavní náplň práce:
- Efektivní řízení zahraniční kanceláře: zajištění efektivního a plynulého provozu zahraniční kanceláře CzechTrade na Ukrajině (Kyjev) včetně správy administrativních procesů a odpovědnost za plnění stanovených klíčových ukazatelů (KPIs) pro zahraniční kancelář CzechTrade Ukrajina (Kyjev) a úkolů stanovených Ministerstvem průmyslu a obchodu.
- Metodické řízení externích dodavatelů CzechTrade na Ukrajině: vedení a kontrola plnění stanovených plánů a úkolů místních externích dodavatelů, kteří kromě Kyjeva budou sídlit také ve Lvově (západní Ukrajina) a Dnipru (východní Ukrajina).
- Samostatný přístup k práci v rámci dynamického regionálního týmu: samostatnost na realizaci projektů v teritoriu a zároveň aktivní a kolegiální zapojení do společných aktivit regionálního týmu Východní Evropa a Střední Asie.
- Aktivita na sociálních sítích: aktivní zapojení do tvorby obsahu sociálních sítí CzechTrade a využití vlastního profesního profilu ke komunikaci s partnery.
- Odborná poradenská činnost: poskytování odborné poradenské podpory českým společnostem v oblasti obchodování na ukrajinském trhu, od orientace v hlavních perspektivních oborech, přes problematiku cel až po kulturu obchodního jednání.
- Realizace asistenčních služeb: zajištění a realizace služeb pro české podnikatelské subjekty, vyhledávání a oslovování vhodných lokálních obchodních partnerů pro české firmy, prezentace nabídky služeb a produktů českých firem, organizace obchodních jednání.
- Organizace akcí: plánování a realizace obchodních misí, seminářů a dalších aktivit pro podporu českých podnikatelských subjektů v teritoriu.
- Reprezentace: budování povědomí o českých firmách a jejich produktech na ve svěřeném teritoriu prostřednictvím účasti na klíčových událostech a obchodních setkáních.
Požadujeme:
- Státní občanství ČR
- Ukončené vysokoškolské vzdělání
- Praxi v mezinárodním obchodě, zkušenosti s exportem výrobků a služeb
- Znalost prostředí a reálií Ukrajiny, resp. zemí postsovětského prostoru
- Orientace v hlavních sektorech místního hospodářství (se zaměřením na oblasti plánovaných investic do obnovy země)
- Schopnost efektivně řídit projekty
- Znalost českého jazyka minimálně na úrovni C1 (podmínkou) a praxe s jeho užíváním
- Výborná znalost ukrajinského nebo ruského jazyka na úrovni C1 (podmínkou) a praxe s jeho užíváním
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2
- Aktivní znalost používání PC (prostředí MS Office, internetové vyhledávače, práce s databázemi, profesní sociální sítě)
- Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
- Profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
- Vysoká míra samostatnosti
- Analytické myšlení a proklientský přístup
- Schopnost samostatné i týmové práce.
- Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Důvěrné" vystavené Národním bezpečnostním úřadem (výhodou), podmínkou je splňovat předpoklady k získání tohoto osvědčení.
Na tuto pozici musí uchazeč vlastnit Osvědčení fyzické osoby na stupeň „Důvěrné", vystavené Národním bezpečnostním úřadem. Pokud žadatel nemá takové osvědčení, lze tento požadavek splnit podáním žádosti o vydání Osvědčení po sdělení výsledku výběrového řízení, pokud v něm uchazeč uspěl.
Vybraný kandidát absolvuje před výjezdem do zahraniční zapracování v centrále CzechTrade v Praze. Délka tohoto zapracování bude stanovena individuálně.
Nabízíme:
- Pozici vyslaného pracovníka s místem výkonu Kyjev, Ukrajina
- Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Různorodou práci v prestižní vládní agentuře
- 5 týdnů dovolené, 4 sick days
- Plně hrazené náklady na pronájem ubytování v zahraničí (v rámci stanovených limitů)
- Cestovní zdravotní pojištění pro místo působení
- Pravidelné plně hrazená lékařská preventivní prohlídka v ČR
- Vybavené technické zázemí (notebook, mobilní telefon a další)
- Nástup možný ihned.
V případě Vašeho zájmu o uvedenou pozici nám do 31. 5. 2025 zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem, obojí v českém jazyce. V motivačním dopise se zaměřte na svou znalost a zkušenosti z daného teritoria (pracovní zkušenosti atp.), na svou vizi směřování ZK Kyjev a napojení na specifické obory z regionu zahraniční kanceláře.
Odpovědí na tento inzerát bere uchazeč na vědomí, že jím poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s podmínkami agentury CzechTrade, které jsou zveřejněny na webové stránce www.czechtrade.cz/ochrana-osobnich-udaju, a uděluje souhlas s tím, aby agentura CzechTrade zpracovávala jeho osobní údaje po dobu pěti let od jejich získání pro účely dalšího oslovení uchazeče při obsazování pracovního místa, pro které může být uchazeč vhodným kandidátem.