Referent objednávek - vhodné pro absolventy

Jméno/Firma
YOMAX s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
22. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme firma zaměřená na zpracování plechu na CNC strojích - řezání laserem, vysekávání, ohýbání plechu.

Máte rádi čísla a pořádek? Pracujete systematicky?

Náplň práce:

- Práce se systémy POHODA a SW pro řízení výroby (zaškolíme) – příjem objednávek a reklamací, fakturace, evidence sklad. položek, objednávání náhradních dílů, materiálu a služeb

- Příprava podkladů pro výrobu, kontrola dat a vyhodnocení

- Spolupráce s výrobou a druhým firemním střediskem

- Plánování firemních školení a revizí; správa firemního vozového parku, správa revizí

- Agenda BOZP a PO, ISO a příprava na audity

- Personální agenda – příprava podkladů pro nové zaměstnance, práce s docházkou, organizace lék. prohlídek

- Komunikace a řešení problému s IT externím technikem

- Doplňování a údržba firemního webu a sociálních sítí

- Organizace firemních a teambuildingových akcí

Požadujeme:

- Minimálně středoškolské vzdělání

- Dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel) nutností

- Platné řidičské oprávnění sk. B

- Výborné komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování

- Profesionalitu, smysl pro přesnost, zájem o práci, zodpovědnost, spolehlivost, loajalitu, diskrétnost

- Znalost ekonomického systému POHODA výhodou

Nabízíme:

- Práce pouze na HPP

- Stravenkový paušál cca 2 350 kč/měsíc (107 kč/den)

- Pluxee benefitní karta ve výši 6 000 kč/rok na volnočasové aktivity

- Káva na pracovišti zdarma

- Bonusy a odměny při životním jubileu

- Zázemí úspěšné a stabilní společnosti s 40-ti letou tradicí

- Místo výkonu práce sídlo firmy Prostřední Bečva

- Pevná pracovní doba PO - PÁ od 6.00 – 14.30 hod. – nelze upravit

- Nástup po dohodě

V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pozici zašlete svůj strukturovaný životopis.

Vybraní uchazeči budou pozvání na osobní pohovor.