Referent objednávek - vhodné pro absolventy
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme firma zaměřená na zpracování plechu na CNC strojích - řezání laserem, vysekávání, ohýbání plechu.
Máte rádi čísla a pořádek? Pracujete systematicky?
Náplň práce:
- Práce se systémy POHODA a SW pro řízení výroby (zaškolíme) – příjem objednávek a reklamací, fakturace, evidence sklad. položek, objednávání náhradních dílů, materiálu a služeb
- Příprava podkladů pro výrobu, kontrola dat a vyhodnocení
- Spolupráce s výrobou a druhým firemním střediskem
- Plánování firemních školení a revizí; správa firemního vozového parku, správa revizí
- Agenda BOZP a PO, ISO a příprava na audity
- Personální agenda – příprava podkladů pro nové zaměstnance, práce s docházkou, organizace lék. prohlídek
- Komunikace a řešení problému s IT externím technikem
- Doplňování a údržba firemního webu a sociálních sítí
- Organizace firemních a teambuildingových akcí
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel) nutností
- Platné řidičské oprávnění sk. B
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
- Profesionalitu, smysl pro přesnost, zájem o práci, zodpovědnost, spolehlivost, loajalitu, diskrétnost
- Znalost ekonomického systému POHODA výhodou
Nabízíme:
- Práce pouze na HPP
- Stravenkový paušál cca 2 350 kč/měsíc (107 kč/den)
- Pluxee benefitní karta ve výši 6 000 kč/rok na volnočasové aktivity
- Káva na pracovišti zdarma
- Bonusy a odměny při životním jubileu
- Zázemí úspěšné a stabilní společnosti s 40-ti letou tradicí
- Místo výkonu práce sídlo firmy Prostřední Bečva
- Pevná pracovní doba PO - PÁ od 6.00 – 14.30 hod. – nelze upravit
- Nástup po dohodě
V případě Vašeho zájmu o námi nabízenou pozici zašlete svůj strukturovaný životopis.
Vybraní uchazeči budou pozvání na osobní pohovor.