Executive assistant s AJ - Čestlice
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Hledáme do našeho týmu posilu na pozici Asistentky jednatelů.
Pracovní náplň je různorodá, ale zahrnuje především:
Administrativní výpomoc jednatelům, plánování kalendářů, schůzek
Vytváření reportů, prezentací a dalších podkladů dle potřeb vedení společnosti
Uvádění návštěv
Příprava drobného občerstvení - káva, voda atp. pro návštěvy nebo na interní schůzky
Zajišťování objednávání kancelářských potřeb pro zaměstnance společnosti
Zajišťování objednávání hotelů, vyhledávání a zajišťování ubytování pro manažerské meetingy nebo školení
Spolupráce s ostatními manažery na pobočce - obchodní ředitel, HR, Marketing atp.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Hledáme někoho, kdo má již předchozí zkušenosti na pozici asistentky. Naši jednatelé jsou Němci - bude tedy třeba komunikační znalost Aj.
Je potřeba velmi dobře ovládat MS Office - především Excel, Word, PowerPoint a Outlook.
Proaktivita, rychlost, samostatnost jsou nutné
Zvládání více úkolů najednou, umění si určovat priority
Přátelskou povahu a příjemné vystupování
Co vám můžeme nabídnout
Můžeme Vám nabídnout stabilního zaměstnavatele, denní využití Aj nebo Nj, firemní benefity jako stravenky, benefit plus kartičku, odměny, dárky, hrazené životní pojištění, příspěvek na penzijní připojištění, hrazená lékařská péče, notebook a služební telefon a skvělé a přátelské firemní prostředí.
Pokud máte o pozici zájem?
Určitě mi pošlete Vaše CV v Čj nebo Aj včetně průvodního dopisu. Do průvodního dopisu prosím uveďte i možný termín nástupu. Budeme se těšit na případné osobní setkání.