VŘ_REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU - POKLADNÍ/ÚČETNÍ
O pozici
Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje výběrové řízení č. 8/2025 na obsazení pracovního místa
REFERENT/REFERENTKA ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU - POKLADNÍ/ÚČETNÍ
s těmito podmínkami pro uchazeče:
Druh práce: pokladní, účetní odboru financí a rozpočtu
Odbor městského úřadu: financí a rozpočtu
Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka
Počet obsazovaných míst: 1
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody s vybraným uchazečem
Zařazení: referent - neúředník
Platové zařazení:
9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Dále zaměstnavatel nabízí:
Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: aktualne/volna-pracovni-mista-1/.
Charakteristika vykonávané práce:
Evidence došlých faktur.
Vystavování faktur, navádění pohledávek a jejich účtování.
Vedení pokladny, zajišťování pokladních služeb v tuzemských měnách.
Částečné účtování pokladny.
Po zapracování zajišťování styku s bankou - platby, import nebo navedení bankovních výpisů.
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Jiné požadavky:
Základní znalost podvojného účetnictví a účetních standardů. Orientace v legislativě v oblasti veřejné správy, aktivní znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), internet, flexibilita, analytické myšlení, rozhodnost, schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti).
Výhodou:
Znalost legislativy a souvisejících právních předpisů z oblastí účetnictví (zejména veřejného sektoru), rozpočtová skladba, daň z přidané hodnoty, finanční kontrola. Znalost ekonomického systému GINIS EKO. Znalost problematiky územních samostatných celků.
Požadované doklady:
přihláška do výběrového řízení,
profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Zájemce předloží doklady podle písm. písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy
Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče.
Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 22. dubna 2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, MPA, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - „REFERENT/REFERENTKA ODBORU FaR” - NEOTVÍRAT s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu zeman@mesto-studenka.cz. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 29. dubna 2025.
Harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům elektronicky v pozvánce na jimi uvedenou e-mailovou adresu.
Upozornění: poskytnuté doklady a podklady je nutno si osobně vyzvednout do patnácti kalendářních dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně zrušit výběrové řízení.
Kontakt pro uchazeče: Ing. Vlasta Kovačičová, vedoucí odboru financí a rozpočtu, telefon: 556 414 310, e-mail: kovacicova@mesto-studenka.cz.
Mgr. Marek Zeman, MPA
tajemník Městského úřadu Studénka