Obchodní asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Co Tě čeká
- každodenní spolupráce s manažery pro klíčové zákazníky (administrativa spojená s obchodní činností klíčových zákazníků)
- spolupráce a komunikace s asistenty nákupu a disponenty skladů klíčových zákazníků
- každodenní spolupráce se zákaznickým oddělením (zabývající se objednávkami)
- kompletní zpracování promo aktivit (nastavení a kontrola promočních slev a dat spojených s promoční agendou)
- přehled a zpracování monitoringu cen a letáků jednotlivých zákazníků
- příprava materiálů pro obchodní jednání (tvorba cenových přehledů, cenových a sortimentních komparací, příprava vzorků/novinek pro klíčové zákazníky)
- urgence faktur po splatnosti jednotlivých zákazníků
- koordinace náležitostí před podpisem smluv a promočních dohod
- zakládání dokumentů a písemností
- sledování a řízení příjmu výrobků s kratším datem spotřeby (komunikace se zákaznickým oddělením a zákazníkem.
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
- ukončené středoškolské vzdělání
- organizační schopnosti na velmi dobré úrovni, loajalita, spolehlivost, pečlivost
- samostatnost, zodpovědnost, flexibilita a analytické schopnosti
- práce s PC: MS Office (zaměření na práci s MS Excel)
- řidičský průkaz typu B - výhodou.
Co Ti můžeme nabídnout
- zázemí silné společnosti s mezinárodní působností
- 25 dní dovolené, 5 sick days
- možnost home office
- příspěvek na stravování a další firemní benefity
- nástup možný ihned nebo dle domluvy