Kontrolor kvality výroby kotlů

Jméno/Firma
EKOL, spol. s r.o.
Pracoviště
Havlíčkova 260, Kolín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Strojírenství
Vytvořeno
28. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do skupiny kotlů hledáme člověka, který by nám pomohl s dokumentací ohledně kvality kotlů, a také se účastnil jednání a kontrolních dnů na stavbách.

Co vás čeká

- Příprava a nastavení inspekčních a kontrolních plánů v souladu s požadavky klienta.

- Přejímky materiálu a subdodávek pro výrobu kotlů.

- Účast při auditech dodavatelů/podílení se na interních auditech.

- Hodnocení dodavatelů/posouzení vhodnosti dodavatelů pro daný typ výroby.

- Technická podpora při řešení nákladů na nekvalitu a hledání nápravných opatření s dodavateli.

- Sledování nákladů v souvislosti s kvalitou.

- Jednání s dodavateli a zákazníky zejména v oblasti kvality, spolupráce při provádění inspekcí ve výrobě.

- Účast na jednání, kontrolních dnech na stavbách a při technologických ,,hold pointech“.

- Zavádění nápravných a preventivních opatření v případě zjištěných nedostatků.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- SŠ/VŠ vzdělání technického směru, v oblasti kvality výhodou

- Praxe v oblasti kvality ve výrobní společnosti výhodou.

- Praxe se zaváděním a dokumentací procesů a postupů v oblasti kvality.

- Orientace v ISO 9001 standardu.

- Zkušenost s tvorbou dokumentace kvality.

- Schopnost pracovat samostatně.

- MS Office – alespoň uživatelská znalost.

- Schopnost komunikovat pracovní záležitosti v AJ na denní bázi

- Řidičský průkaz Sk. B.

- Manuální zručnost, preciznost, samostatnost

- Zkoušky NDT (VT, PT, MT)

Co vám můžeme nabídnout

- Zázemí stabilní společnosti založené v roce 1991

- 5 týdnu dovolené

- Flexibilní pracovní doba

- Multisport karta

- Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění 2 500 Kč/měsíc

- Příspěvek na stravování

- Odměna při životních a pracovních výročích

- Kafeterie - systém volitelných benefitů

Místo kanceláří: Kolín (preferujeme), Brno

V případě zájmu nám neváhejte zaslat Váš životopis.