Controller (M/Ž) - Praha

Jméno/Firma
Mark2 Corporation Czech a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
29. 4. 2025

O pozici

O nás

Je vaší předností analytické myšlení? Baví vás čísla? Jste pečliví a samostatní? Nedělá vám problém práce spojená s administrativou a chcete pracovat v pohodovém kolektivu v centru Prahy? Pokud je vaše odpověď ANO, přidejte se k nám a získejte stabilní práci, která vás bude bavit a spoustu dalších zajímavých benefitů.

Náplň práce:

• Správa svěřených rozpočtů – plánování, analýza a vyhodnocování plánů na skutečnost, sledování případných odchylek a předkládání návrhů ke krokům zvyšujícím ziskovost zakázek, sestavování pravidelných reportů vedení společnosti
• Participace na závěrkách – úzká spolupráce s finančním oddělením
• Tvorba, kontrola finančních kalkulací
• Sestavení cash flow a jeho sledování
• Správa bankovního účtu svěřené společnosti – úhrady mezd, záloh, faktur, ….
• Sledování pohledávek po splatnosti
• Kontrola zahraničních poboček

Co od Vás očekáváme:

• Nezbytným požadavkem je výborná znalost AJ (pozice bude mít na starosti hlavně zahraniční pobočky) – min stupeň B2
• Vzdělání ekonomického směru
• Analytické myšlení
• Orientaci ve finančních výkazech a znalost finančního účetnictví
• Výbornou znalost MS Excel
• Schopnost stanovit si priority a dobrou organizaci práce
• Časovou flexibilitu, zodpovědnost, týmovost

Co Vám můžeme nabídnout:

• Odpovídající finanční ohodnocení
• Na začátku pomocnou ruku zkušených kolegů
• Pracovní poměr na dobu neurčitou a zázemí stabilní společnosti
• 5 týdnů dovolené
• Osobní a profesní rozvoj
• Příjemné moderní kanceláře
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
• Možnost kariérního růstu
• MultiSport kartu