Marketingový profesionál CGM
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme CompuGroup Medical Česká republika, poskytovatel IS pro zdravotnický svět a momentálně,
Hledáme novou kolegyni/ nového kolegu na pozici
Marketingový profesionál, člen týmu
Do našeho marketingového týmu bychom rádi získali samostatnou a šikovnou kolegyni / samostatného a šikovného kolegu, pro něž je marketing více než práce na letácích a pořádání večírků. Nehledáme vedoucího týmu, ale člověka, který má alespoň nějaké zkušenosti a doplní náš tým.
Uvítáme tvůrčí osobnost, která má talent pro práci s textem a dokáže kreativně, a přesto srozumitelně, popsat benefity a výhody našich informačních systémů a tím zaujmout nejen naše zákazníky-lékaře, ale i širokou veřejnost. Nemusíte být profesionál, ale očekáváme od Vás chuť se učit všemu novému.
Náplň práce:
Vaší hlavní náplní práce bude:
• Spolupráce na rozvoj komunikační strategie pro produkty společnosti s ohledem na specifika cílové skupiny
• Spolupráce na e-mailing na pravidelné bázi, tvorbě newsletterů a kvartálních bulletinů
• Podílení se na vyhodnocování realizovaných kampaní a aktivit s ohledem na stanovené KPIs
• Podílení se na tvorbě marketingových materiálů, newsletter
• Podílení se na tvorbě a realizaci kampaní (online i offline)
• Spolupráce na správě firemních webů
• Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Vše ostatní Vás naučíme!
Požadavky:
Budeme rádi, když budete mít:
SŠ/VŠ vzdělání
Znalost AJ na komunikativní úrovni - budete komunikovat i s mezinárodním týmem
Zkušenost s tvorbou obsahu (text, v menší míře grafické návrhy) pro online a ostatní komunikační kanály
Znalost analýzy digitálních kampaní a reportování výsledků externí agentury
Zkušenosti s tvorbou newsletterů i s prací v CMS
Zkušenosti s copywritingem výhodou
Orientační znalost Google Analytics, Google Adwords výhodou
Flexibilitu a ochotu udělat něco navíc, samostatnost a komunikativnost, ochota učit se také AI nástroje
Příjemné vystupování, profesionalitu a pozitivní přístup k práci a zadaným úkolům
A co za to?
• Zázemí prosperující a stabilní nadnárodní společnosti
• 25 dnů dovolené + 5 sick days a možnost využívání režimu práce z domova
• Celofiremní vzdělávání in house (včetně jazykových kurzů)
• Kariérní růst
• Stravenky
• Benefitní systém
A především tým skvělých kolegů!
Kdy - kde?
- nástup ihned
- místo výkonu práce Praha, nebo Brno
Pošlete nám Váš strukturovaný životopis a do předmětu uveďte název pozice. Vybrané kandidáty pozveme na osobní pohovor do naší pražské pobočky.
Těšíme se na Vás!