Specialista pro komunikaci s klienty

Jméno/Firma
GLOBAL ASSISTANCE a.s.
Pracoviště
Dopraváků 749/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
29. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Charakteristika pozice:

  • posuzuje oprávněnost podaných stížností na poskytnuté služby a zapisuje je do interního systému
  • zjištěné metodické a provozní nesrovnalosti předává kolegům odpovědným za úpravu
  • odpovídá na různé podněty a dotazy klientů i obchodních parnterů
  • zpracovává žádosti o vydávání osobních údajů (hovorů) v souladu s GDPR
  • spadá do Oddělení kontroly a kvality a spolupracuje s kolegy napříč celou společností

Hledáme profesionála:

  • empatického, který dokáže efektivně předávat konstruktivní zpětnou vazbu a vytvářet dobrou atmosféru
  • který bude s chutí navrhovat a zavádět nové postupy pro zlepšování úrovně našich služeb péče o klienty
  • který má zájem rozvíjet své znalosti v oblasti asistenčních služeb a pojistných podmínek
  • který rád vyvine aktivitu a převezme odpovědnost za svěřené úkoly

Co vám můžeme nabídnout:

  • plné zaškolení a podporu ve vzdělání
  • možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
  • zcela hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčí
  • kvartální bonusy
  • stravenky formou peněžního paušálu přímo do mzdy
  • Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
  • příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
  • slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, asistenční služby pro řidiče a Ordinace GA)
  • výborná káva každý den a některé dny svačinky
  • levnější volání a internet O2
  • volné vstupenky do ZOO a do Aquaparku Čestlice
  • zónu pro relaxaci a zábavu.
  • dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti).
  • týden dovolené navíc