Customer Lifecycle Marketing Lead

Jméno/Firma
2N TELEKOMUNIKACE, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
29. 4. 2025

O pozici

Baví tě tvořit chytré kampaně, hrát si s automatizací a sledovat reálné výsledky? Umíš najít rovnováhu mezi kreativitou, procesem a skutečným dopadem na zákazníka? Pak by tahle role v našem marketingovém týmu v pražském City Tower mohla být přesně pro tebe.

Hledáme někoho, koho láká práce se stávajícími zákazníky a přemýšlení nad tím, jak každý zákaznický kontakt udělat smysluplnějším. Jde o B2B pozici zaměřenou na budování dlouhodobých vztahů s firemními zákazníky - ne na promo kampaně pro koncové spotřebitele. Tahle role stojí na pomezí marketingové automatizace, demand generation a práce se zákaznickou cestou. Pokud tě baví kombinace strategie a exekuce, budeš se u nás cítit jako doma.

  • Druh úvazku: Na plný úvazek

  • Oddělení: Marketing

  • Lokalita: Praha - Pankrác

Co tě u nás čeká:

  • V téhle roli budeš hlavní osobou pro komunikaci se stávajícími zákazníky - především prostřednictvím marketingové automatizace a e-mailingu. Od onboardingu a edukace až po upsell, cross-sell nebo reaktivaci - budeš mít na starosti, jak s našimi zákazníky mluvíme v každé fázi. Nástroje jako Pardot a Salesforce už máme - teď hledáme někoho, kdo je využije naplno, posune věci dál a vezme si to celé pod křídla. 

  • Jedná se o seniorní individuální roli s velkou mírou samostatnosti a odpovědnosti - budeš nastavovat strategii, realizovat kampaně a úzce spolupracovat s obchodem, produktem i marketingem.  Nepůjde ale o manažerskou pozici s přímým vedením týmu. 

  • Dostaneš prostor dělat věci po svém, hledat co funguje a mít reálný dopad na to, jak u nás pracujeme se stávající zákaznickou bází.

Tady je pár příkladů, na čem u nás budeš pracovat:

  • Navrhovat a řídit kampaně pro stávající zákazníky - onboarding, retenční kampaně, upsell i podpora produktového marketingu.

  • Vytvářet a ladit automatizace v Pardotu - připravíš e-mailové scénáře, nastavíš triggery, sleduješ výsledky a zkoušíš, co funguje nejlíp.

  • Spravovat e-mailovou komunikaci - nejen promo, ale i transakční a produktové e-maily. Budeš mít přehled o tom, kdo co dostává, kdy a proč.

  • Zlepšovat - Vezmi si pod sebe automatizace a zákaznickou komunikaci a pomoz je posunout směrem k cílenému lifecycle marketingu.

  • Zodpovídat za webové účty a formuláře - budeš se starat o jejich strukturu, správné napojení na Salesforce a hladké zpracování dat.

  • Pracovat s daty a reporty - vyhodnocovat sell-out reporty, analyzovat chování zákazníků a navrhovat, jak komunikaci vylepšit.

  • Spolupracovat napříč firmou - s obchodem, produktem i obsahem. Zajistíš, že kampaně budou dávat smysl napříč týmy.

  • Vést své vlastní projekty - ať už půjde o jednorázové kampaně nebo dlouhodobé zlepšování procesů. A když budeš chtít, můžeš předávat zkušenosti juniornějším kolegům.

Koho hledáme:

  • Máš zkušenosti - 3 roky v marketingové automatizaci, CRM nebo e-mail marketingu, ideálně v B2B nebo technickém prostředí.

  • Znáš své nástroje - orientuješ se v Pardotu i Salesforce a nebojíš se do nich sáhnout.

  • Přemýšlíš v zákaznických cestách - víš, kde dává automatizace smysl, jak posouvat zákazníky a kdy má do hry vstoupit obchod.

  • Zajímá tě, co funguje - chceš vědět, co se děje po kliknutí a proč. A podle toho upravuješ komunikaci.

  • Umíš to rozjet i dotáhnout - zvládneš kampaně od nápadu po vyhodnocení, ale umíš i spolupracovat s týmem.

  • Domluvíš se anglicky - a to nejen pasivně. Čeština je bonus, ale angličtinu používáme denně.

  • Záleží ti na výsledku - i na zákazníkovi, na sdělení a na tom, co za tvou prací opravdu zůstane.

A ještě něco k tomu, jak u nás fungujeme. Nejsme full remote tým - věříme, že některé věci se nejlíp řeší, když si je řekneme osobně (nebo aspoň u kafe v kuchyňce). Část týdne proto trávíme v pražské kanceláři (City Tower, Pankrác), zbytek si můžeš odpracovat z domova.

Ještě nejsi úplně senior? Nevadí.  Nikdo učený z nebe nespadl. Pokud tě tahle pozice láká, rozumíš základům automatizace a práce se zákaznickými daty, a hlavně máš chuť se do toho opřít, dej nám o sobě vědět. Hledáme někoho, kdo má drive, zvídavost a chuť se zlepšovat - ne supermana se stoprocentním checklistem.

Why will you enjoy working at 2N

  • Facilities for sportsmen

  • Flexible working arrangements

  • Great team and open communication

  • Prosperous and stable company

  • Renumeration beased on individual and team performance

  • Work with leading-edge technologies

  • Work-life balance

  • You will deal with the tasks your way

Contact us

Martin Mihalko

Recruitment & Assessment Specialist

+420 734 636 330

kariera@2n.com