Finanční manažer projektu
O pozici
Pracovní nabídka
Úvodní představení - Úřad práce České republiky
Chcete práci, která opravdu dává smysl? Přidejte se k Úřadu práce České republiky, největší pomáhající organizaci v ČR. Každý den pomáháme lidem najít lepší pracovní uplatnění a zlepšit jejich životní podmínky. Buďte součástí změny k lepšímu!
Přidejte se k našemu týmu jako Finanční manažer projektu Outplacement II
Do projektového týmu implementace EU projektů hledáme nové kolegy, které motivuje smysluplná práce, a kteří chtějí aktivně pomáhat cizincům s integrací na trh práce a do české společnosti. Hledáme lidi s analytickým myšlením, se schopností plánovat a pracovat s finančními daty a efektivně komunikovat, kteří mají chuť podílet se na systémové změně a konkrétní pomoci.
Co bude vaší pracovní náplní:
- zodpovědnost za realizaci finanční stránky projektu, spolupráce s projektovým manažerem na projektově – administrativní stránce,
- zpracování žádosti o platbu (kompletace podkladů z krajských poboček ÚP ČR), spolupráce s projektovým manažerem na zpracování zprávy o realizaci,
- dohled nad čerpáním rozpočtu a kontrola čerpání prostředků z hlediska uznatelnosti výdajů,
- zajišťování finančních prostředků na realizaci projektu, rozpočtových opatření, žádostí o uvolňování NNV,
- vedení operativní evidence k projektu
- zabezpečení komunikace s příslušnými útvary krajských poboček ÚP ČR ohledně rozpočtu, čerpání, účtování a uznatelnosti nákladů,
- konzultace s odborným garantem projektu otázek čerpání prostředků projektu,
- spolupráce na přípravě řídících aktů vztahujících se k projektu,
- podílení se společně s projektovým manažerem na přípravě vybraných veřejných zakázek, a to včetně zajišťování podkladů
- podílení se na přípravě a vedení pravidelných celorepublikových setkání s krajskými koordinátory projektů a s ostatnímu členy URT
Co budete potřebovat pro získání této pozice:
- Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské)
- Pokročilou znalost MS Excelu a schopnost pracovat s finančními daty
- Analytické myšlení a plánovací schopnosti
- Schopnost efektivní komunikace a týmové spolupráce
- Samostatnost, proaktivnost a strukturovaný přístup
Jaké je to pracovat na Generálním ředitelství ÚP ČR – Příležitost, která dává smysl!
Připojte se k týmu, který stojí za realizací klíčových projektů pro zlepšení pracovního trhu v České republice. U nás budete mít příležitost ovlivnit významné změny a podílet se na iniciativách, které mají reálný dopad na životy mnoha lidí. Na pozici Finančního manažera získáte nejen stabilitu veřejné správy, ale také možnost se profesně rozvíjet v dynamickém a podporujícím prostředí, kde je prostor pro inovace a seberealizaci. Pokud hledáte práci, která spojuje smysl s výzvami a příležitostmi pro osobní i profesní růst, pak je to šance právě pro vás.
Dále nabízíme:
- Klíčovou roli v týmu implementace EU projektů
- Základní plat (12. platová třída) + osobní ohodnocení + čtvrtletní odměny
- Pružnou pracovní dobu s možností home office
- Tým, který drží při sobě – pomáháme si
- Možnost odborného vzdělávání a profesního i osobního rozvoje,
- 25 dní dovolené, 5 dní sick days, 1 den na vyřízení osobních záležitostí, až 6 dní studijního volna
- Odměny k životním a služebním výročím
- Příspěvek na produkty spoření na stáří
- Příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál
Podmínky účasti ve výběrovém řízení:
- pro přihlášení do výběrového řízení je třeba zaslat žádost o přijetí do služebního poměru, kterou naleznete spolu s dalšími informacemi k výběrovému řízení na našem webu v části Kariéra na ÚP pod pracovištěm Generální ředitelství: www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr (nebo přímo na této adrese: www.uradprace.cz/financni-manazer-v-oddeleni-implementace-projektu-eu-odboru-zamestnanosti-a-eu-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-praha-id-10002837-29-05-2025)
- (reakce zasláním životopisu a motivačního dopisu přes tento portál není dostačující)
- termín pro podání žádosti je do 29. května 2025
Připojte se k nám a staňte se součásti týmu, který má vliv na zlepšení pracovního trhu v ČR, těšíme se na vaši přihlášku.