Office manager
O pozici
Hledáte nestereotypní práci v administrativě?
Jsme dvě české společnosti, Proficheck s.r.o. a Bytecheck s.r.o., které společně proměňují sny klientů o bezvadném bydlení v realitu. Jsme tým zkušených profesionálů s vášní pro perfektní kvalitu staveb. Je pro nás důležitá objektivita, vysoké etické standardy a smysluplnost naší práce. Vidíme za roh. Momentálně k nám hledáme posilu na pozici:
Office manager
Potřebujete mít věci vpořádku, přehledné a dotažené?
Dokážete do plnění rozmanitých úkolů vnést „něco navíc“, vidět za roh?
Komunikace, starání se a práce slidmi je pro Vás hračka a zábava?
Pokud jste odpověděli 3x „ano“, mohli bychom si rozumět. Hledáme někoho, kdo se u nás postará o:
Hladký chod kanceláře
Různorodé administrativní úkoly, které pracovní život přináší
„Naše“ lidi - kolegy, potenciální uchazeče, studenty na stážích a exkurzích
Pořádek ve smlouvách a objednávkách, podkladech spojených s fakturací, atd.
Ptáte se, co si pod tím představit konkrétně? Tady jsou příklady:
Hladký chod kanceláře znamená, že bude v kanceláři Vaší zásluhou útulno a příjemně. Že pošta odejde včas a tam, kam má. Že tiskárna bude tisknout, lampička svítit, na schůzku s klientem bude zarezervovaná zasedačka a na společný meeting připojená potřebná IT technika.
Různorodé administrativní úkoly mohou být třeba postarání se o to, že prasklé sklo na firemním autě bude zase jako nové. Že kolega bude mít zítra na jednání vizitky, a to i přesto, že si na ně vzpomněl dnes odpoledne. Že cenová nabídka doputuje včas a na správné místo.
Péče o „naše“ lidi znamená, že budou mít naši kolegové včas firemní oblečení i funkční e-mail pro svou práci. Že budeme vědět, kdy popřát k narozeninám jak jim, tak i klientům. Že si studenti na ČVUT a VUT budou vyprávět, jakou super exkurzi na některé z našich staveb zažili. Že se společně několikrát do roka vypravíme na teambuilding nebo jen tak na procházku. Že na vánočním večírku bude zábava a třeba i nějaké překvapení. Nápadům se meze nekladou!
Pod pořádkem ve smlouvách a objednávkách si představujeme, že spolehlivě najdeme scan finálních verzí podepsaných smluv na všech zakázkách. Že každý měsíc budeme mít co nejdříve zpracované všechny přijaté faktury a nascanované účtenky. Že si zkrátka pohlídáte termíny, klienty i kolegy.
Náš tým se postupně, ale jistě rozrůstá, stále však jsme zvyklí si navzájem pomáhat a podporovat se. Práce u nás bude různorodá, plná výzev, žádná nuda. Rozsahem 80-100% úvazku, lokalita kancelář na Praze 5. Věříme, že osobně se řada věcí vyřeší snáz a rychleji, proto požadujeme fyzickou přítomnost v kanceláři min. v rozsahu 4hod/den, zbytek možnost práce z domova. Forma spolupráce (HPP / Dohoda / OSVČ) dohodou.
Co budete potřebovat?
Dobré výsledky z minula (z předchozí práce).
Selský rozum, zkušenosti v běžných životních situacích i umění poradit si v těch nových, potřebu dělat věci strukturovaně a dotahovat do konce, hlídat si termíny.
Angličtinu, schopnost domluvit se, ústně, po telefonu i písemně.
Pokročilou znalost MS Office, schopnost zorientovat se v různých systémech, aplikacích a prostředích, i další IT schopnosti jako např. zvládnout připojit kameru na online meetingu, využít AI pro automatický zápis ze schůzky, atd.
Řidičský průkaz a aktivní zkušenosti s řízením, ideálně po Praze, ale i mimo město.
Pokud se domluvíme, čeká Vás přátelský a podporující přístup vedení i kolegů. Nestereotypní práce. Možnost podílet se na kultivaci trhu s nemovitostmi a rozšířit si v této oblasti znalosti.
Mohlo by to být pro Vás? Ozvěte se nám. Těšíme se! Napište na kontakt@pfck.cz
Proficheck je firma s výjimečnými lidmi, kteří mě podpoří profesně a nezklamou ani po pracovní době :)
Martin Věžník
Projektový manažer
Mohlo by to být pro Vás? Ozvěte se nám. Těšíme se! Napište na kontakt@pfck.cz