referent v Oddělení registrů na Finančním úřadě pro hl. m. Prahu (200146)
O pozici
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
zajišťování kompletní činnosti podatelny,
příjem písemností v listinné i elektronické podobě,
zavádění do systémů správce daně,
komunikace s provozovateli poštovních služeb.
Požadujeme:
střední vzdělání s maturitní zkouškou,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 21 530 Kč do 30 920 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
osobní příplatek od 3 092 Kč do 4 638 Kč,
zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč v souladu s § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
možnost výkonnostních a cílových odměn.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši žádost, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí žádosti a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10373867
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 15. 5. 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro hlavní město Prahu, Štěpánská 619/28, 111 21 Praha 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu: podatelna2000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu: 7nyn2d9.Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
Neotvírat a slovy „Výběrové řízení na služební místo číslo 200146 referent v Oddělení správy registrů II“.