Senior Delivery Key Account Manager
O pozici
O nás
Jsme One by Allegro, dceřinná logistická společnost Allegro patřící do skupiny Allegro Retail a.s., zajišťující přepravu zásilek z e-commerce platformy allegro.cz i mimo ni, stejně tak jako na poslední míli, v případě zásilek z Polska. Od července roku 2024 jsme prošli postupným procesem přejmenování společnosti, momentálně nás tak můžete najít jak pod názvem WE|DO, tak pod novým označením One by Allegro.
Změnil se název, ale naše služby zůstávají.
I nadále doručujeme zásilky z platformy allegro.cz i mimo ni: 1) na adresu, 2) do více než 2000 výdejních boxů One Box a AlzaBox, 3) na téměř 1900 výdejních míst, včetně terminálů SAZKA.
Svou síť výdejních míst a boxů neustále rozšiřujeme. Plánujeme například plánujeme instalovat minimálně dalších 400 boxů One Box, a tímto číslem zdaleka nekončíme.
Hledáme zkušeného a dynamického Senior Key Account Managera, který bude hrát klíčovou roli v rozvoji partnerství s významnými e-commerce klienty a jejich podpoře na trhu balíkových služeb.
Máte zkušenosti s jednáními s velkými obchody a korporacemi ?
Čemu se u nás budete věnovat?
- Akvizici, budování a rozvíjení vztahů s klíčovými klienty v ČR a zahraničí (> 5.000 zásilek/měsíc)
- Vytváření a implementaci komplexních strategií pro klíčové klienty s cílem zajistit dlouhodobý růst a jejich spokojenost
- Identifikaci nových obchodních příležitostí u klíčových zákazníků za účelem podpory zvýšení obratu a ziskovosti
- Monitorování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti (KPIs) pro zajištění plnění obchodních cílů a očekávání klientů
- Spolupráci s interními týmy (Operations, Commerce, Tech) na vývoji přizpůsobených řešení služeb dle konkrétních požadavků klientů
- Průběžnému sledování tržních trendů, konkurenčních aktivit a změn v odvětví s cílem vylepšit postavení One by Allegro na českém trhu
Co k tomu budete potřebovat?
- Češtinu na úrovni rodilého mluvčího, angličtinu na úrovni B2 či vyšší
- Min. 5 let zkušeností jako Sales/BD/KAM, ideálně v logistické společnosti
- Znalost českého a evropského trhu v oblasti logistických služeb a e-commerce
- Zkušenosti s vyjednáváním, uzavíráním kontraktů a následnou péčí o klienty
- Výborné komunikační dovednosti, schopnost přesvědčit klienty o našem řešení
- Znalost MS Office / G Suite nástrojů
- Ochotu pravidelně cestovat
Proč do toho jít s námi?
- 29 dnů volna ⛱️ (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
- Home office: standardně pracujeme v hybridním režimu, tj. 3 dny z kanceláře, 2 dny z domova.
- Chcete si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? ⛰️???????? Není problém, už po roce můžete čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc… A po dvou letech už máte nárok na dokonce 2 měsíce volna!
- Stravenky Benefit Plus, které využijete ve spoustě super podniků, nebo si můžete vybrat stravenkový paušál ????️
- Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie,
- Měsíční příspěvek na penzijní připojištění ????
- Narodilo se Vám dítě či chcete doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Vás podpoříme! ????
- Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Vás nemine odměna za odpracované roky.