Office Manager/Recepční
O pozici
Pracovní nabídka
Mise společnosti
Naší misí a ambicí je nabízet ty nejlepší produkty ve své třídě zabezpečení, sítí a manažmentu, a to společně s nejlepší technickou a prodejní podporou. Fungujeme od roku 1991 jako největší specializovaný distributor s přidanou hodnotou (VAD) na trzích v Polsku a východní Evropě a neustále úspěšně uvádíme a propagujeme unikátní řešení, jejichž přední pozice v příslušných segmentech je opakovaně potvrzována zprávami od nezávislých analytiků (Gartner, IDC).
Rozumíme obchodním potřebám a dodáváme špičkové a účinné nástroje k ochraně informací na několika úrovních, a to za účelem výstavby účinných a zabezpečených sítí, ale i nástroje dovolující zabezpečený přístup, a zároveň podporujeme jejich konzistentní řízení.
Neustále vzděláváme trh ohledně hrozeb, optimalizace, účinnosti, zabezpečení kabelových a bezdrátových sítí. Sledujeme globální trendy, hodnotíme dostupné produkty a technologie, což nám dovoluje přesně vybrat ta řešení, která nejlépe odráží potřeby našich partnerů a zákazníků.
Od samého počátku se soustředíme na nejvyšší kompetence, nabízíme jako autorizované centrum před- a po-prodejní podporu společně s autorizovanými a vlastními školením.
Popis role
Rádi u nás přivítáme spolehlivou a empatickou recepční, která bude mít plnou odpovědnost za chod recepce a poskytování profesionálního a vstřícného servisu. Bude spravovat příchozí hovory, poštu, rezervace zasedacích místností a další administrativní úkoly. Klíčovým předpokladem je profesionalita, vstřícný a reprezentativní přístup. Ideální kandidátka má zkušenosti s prací na recepci nebo v oblasti zákaznického servisu, ovládá český a anglický jazyk na výborné úrovni. Měla by být schopna pracovat samostatně a být flexibilní v řešení běžných situací. Tato pozice je vhodná pro někoho, kdo má rád kontakt s lidmi, je pečlivý, zodpovědný a má pozitivní přístup. Nabízíme příjemné pracovní prostředí, velice vstřícný kolektiv a stabilní zázemí. Zajímavé finanční ohodnocení.
Kvalifikace:
- Telefonní etiketa a komunikační dovednosti,
- Povinnosti recepční a dovednosti v oblasti zákaznického servisu,
- Kancelářské dovednosti,
- Dobré organizační schopnosti a schopnost multitaskingu,
- Znalost kancelářského balíku Microsoft Office,
- Anglický jazyk.