Finanční ředitel/ka – CFO (board member)

Jméno/Firma
ags 92, s.r.o.
Pracoviště
Drahobejlova 2515/18, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
30. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Nyní hledáme novou posilu, která povede tým našich finančníků v Čechách a na Slovensku????

Umíte se zamyslet nad souvislostmi, analyzovat informace a efektivně pracovat s velkým objemem dat? Ovládáte Excel na pokročilé úrovni?
Máte zkušenosti s vedením finančního oddělení napříč více zeměmi a domluvíte se anglicky?
Jsou vám blízké oblasti automatizace a digitalizace procesů a dokážete se podílet na rozvoji ERP systému?
 
Pokud ano, pak hledáme právě Vás! ????

Co Vás u nás čeká? ????

  • Zodpovědnost za finanční řízení a reporting celé skupiny AGS v ČR, SK, PL a HU.
  • Controlling (sestavování rozpočtu, kontrola dodržování nákladů, nastavení vnitřních kontrolních mechanismů).
  • Personální řízení finančního oddělení ČR & SK.
  • Rozvoj ERP systému a BI infrastruktury, projektové řízení.
  • Datová a analytická podpora komerčních týmů.
  • Obrovská svoboda a volnost v práci, ale zároveň pořádná výzva.

Koho hledáme? ????

  • Nadšence s praxí min. 2 roky na podobné pozici.
  • Důležité jsou pro nás znalosti z oblasti účetnictví, daní, controllingu a budgetingu – nemusíte vše znát, ale důležité je si umět poradit a potřebné informace si dohledat.
  • Nebojíte se práce v Excelu, ovládáte levou zadní pokročilé funkce, kontingenční tabulky a neztratíte se v datech o desítkách tisíc řádcích.
  • Dokážete spočítat a sestavit přiznání k DPPO i DPH (výhodou bude i mezinárodní přesah) a sestavit výkaz pro auditory.
  • Schopnost dohledat si informace a na základě toho se rozhodnout pro správnou variantu.
  • Managerské zkušenosti - schopnost vést, rozvíjet a motivovat tým.
  • Projektové řízení – zvládnete dodržet zadané termíny a vše dotáhnete do konce.
  • Poradenská a podpůrná činnost pro tým a ostatní kolegy.
  • Schopnost kvalitně zadávat požadavky pro rozvoj ERP systému.
  • Samostatnost, smysl pro zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení.
  • Výborné komunikační dovednosti, smysl pro humor a schopnost improvizovat a vymýšlet věci, které doposud nikdo nedělal.
  • Znalost Money S5 velkou výhodou

Na co se u nás můžete těšit? ????

  • Budete součástí stabilní firmy, která je jedničkou na trhu, navíc v krásném oboru kojeneckého sortimentu a mateřství.
  • Pohodové pracovní prostředí – nejsme korporát a nebazírujeme na zkostnatělých pravidlech. Máme rychlé schvalovací procesy a jsme 100 % otevřeni novým nápadům.
  • Rychlé operativní rozhodování a přímý kontakt s majiteli.
  • Budete členem boardu – nejužšího vedení skupiny
  • ???? Flexibilní pracovní doba a samostatná organizace práce - možnost home office.
  • Neformální kanceláře a pohodové prostředí na Praze 9 – Libeň, poblíž OC Galerie Harfa (pokud jste milovníkem pokojovek, jistě se Vám u nás bude líbit ????????????????).
  • Parkování u kanceláře.
  • 25 dní volna. ????
  • Hrazený paušál za mobilní telefon, příspěvek na stravování a multisport kartu, sleva na prodávaný sortiment.

A kdy k nám můžete naskočit? Budeme rádi, když se k nám přidáte během července/srpna ????

Jdete do toho s námi? ????

Dejte nám o sobě vědět! Pošlete nám pár slov o sobě a Váš životopis, nebo odkaz na LinkedIn. Během pár dní se Vám ozveme a dohodneme si neformální setkání, abychom si řekli víc o Vašich zkušenostech a o tom, jak to u nás funguje.

Těšíme se na Vás!