Finanční ředitel/ka – CFO (board member)
O pozici
Pracovní nabídka
Nyní hledáme novou posilu, která povede tým našich finančníků v Čechách a na Slovensku????
Umíte se zamyslet nad souvislostmi, analyzovat informace a efektivně pracovat s velkým objemem dat? Ovládáte Excel na pokročilé úrovni?
Máte zkušenosti s vedením finančního oddělení napříč více zeměmi a domluvíte se anglicky?
Jsou vám blízké oblasti automatizace a digitalizace procesů a dokážete se podílet na rozvoji ERP systému?
Pokud ano, pak hledáme právě Vás! ????
Co Vás u nás čeká? ????
- Zodpovědnost za finanční řízení a reporting celé skupiny AGS v ČR, SK, PL a HU.
- Controlling (sestavování rozpočtu, kontrola dodržování nákladů, nastavení vnitřních kontrolních mechanismů).
- Personální řízení finančního oddělení ČR & SK.
- Rozvoj ERP systému a BI infrastruktury, projektové řízení.
- Datová a analytická podpora komerčních týmů.
- Obrovská svoboda a volnost v práci, ale zároveň pořádná výzva.
Koho hledáme? ????
- Nadšence s praxí min. 2 roky na podobné pozici.
- Důležité jsou pro nás znalosti z oblasti účetnictví, daní, controllingu a budgetingu – nemusíte vše znát, ale důležité je si umět poradit a potřebné informace si dohledat.
- Nebojíte se práce v Excelu, ovládáte levou zadní pokročilé funkce, kontingenční tabulky a neztratíte se v datech o desítkách tisíc řádcích.
- Dokážete spočítat a sestavit přiznání k DPPO i DPH (výhodou bude i mezinárodní přesah) a sestavit výkaz pro auditory.
- Schopnost dohledat si informace a na základě toho se rozhodnout pro správnou variantu.
- Managerské zkušenosti - schopnost vést, rozvíjet a motivovat tým.
- Projektové řízení – zvládnete dodržet zadané termíny a vše dotáhnete do konce.
- Poradenská a podpůrná činnost pro tým a ostatní kolegy.
- Schopnost kvalitně zadávat požadavky pro rozvoj ERP systému.
- Samostatnost, smysl pro zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení.
- Výborné komunikační dovednosti, smysl pro humor a schopnost improvizovat a vymýšlet věci, které doposud nikdo nedělal.
- Znalost Money S5 velkou výhodou
Na co se u nás můžete těšit? ????
- Budete součástí stabilní firmy, která je jedničkou na trhu, navíc v krásném oboru kojeneckého sortimentu a mateřství.
- Pohodové pracovní prostředí – nejsme korporát a nebazírujeme na zkostnatělých pravidlech. Máme rychlé schvalovací procesy a jsme 100 % otevřeni novým nápadům.
- Rychlé operativní rozhodování a přímý kontakt s majiteli.
- Budete členem boardu – nejužšího vedení skupiny
- ???? Flexibilní pracovní doba a samostatná organizace práce - možnost home office.
- Neformální kanceláře a pohodové prostředí na Praze 9 – Libeň, poblíž OC Galerie Harfa (pokud jste milovníkem pokojovek, jistě se Vám u nás bude líbit ????????????????).
- Parkování u kanceláře.
- 25 dní volna. ????
- Hrazený paušál za mobilní telefon, příspěvek na stravování a multisport kartu, sleva na prodávaný sortiment.
A kdy k nám můžete naskočit? Budeme rádi, když se k nám přidáte během července/srpna ????
Jdete do toho s námi? ????
Dejte nám o sobě vědět! Pošlete nám pár slov o sobě a Váš životopis, nebo odkaz na LinkedIn. Během pár dní se Vám ozveme a dohodneme si neformální setkání, abychom si řekli víc o Vašich zkušenostech a o tom, jak to u nás funguje.
Těšíme se na Vás!