Recepční

Jméno/Firma
Contipro a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
30. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Klíčové úkoly:

  • Příjem, spojování a vyřizování telefonických hovorů
  • Péče o návštěvy a zajišťování cateringu
  • Péče o pořádek a čistotu reprezentačních a zasedacích místností
  • Zpracování došlých faktur a jejich evidence v interním informačním systému QI
  • Organizačně administrativní podpora při dnech otevřených dveří, exkurzích a jiných činnostech
  • Administrativní podpora personálního oddělení
  • Organizačně administrativní zajištění správy firemních automobilů, vedení knihy jízd
  • Ostatní běžné administrativní úkoly

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (min. B1)
  • Reprezentativní vystupování a komunikativnost
  • Pečlivost a přesnost
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
  • Ochota k práci v rámci pevně stanového časového harmonogramu (6:30 - 15:00)

Co vám můžeme nabídnout

  • Příspěvek na stravování. Obědy máme od 50 Kč, skvěle se u nás vaří a každý den si můžeš vybrat ze 7 jídel
  • Pomůžeme ti s novým bydlením. Nabízíme podporu při změně bydlení: bezúročné půjčky, kontakty na volné pronájmy, výhodné splácení firemních bytů apod.
  • Týden dovolené navíc. Volno si můžeš užívat celých 5 týdnů v roce
  • Podpoříme tě ve tvém osobním rozvoji. Nabízíme podporu vzdělávání, jazykové kurzy i účast na zahraniční spolupráci
  • Speciální podporu rodin s dětmi. Život se vyvíjí a my se snažíme maximálně vyjít vstříc individuálním potřebám. Takže třeba maminka po mateřské nebo rodičovské může pracovat na částečný úvazek. Navíc rodinám s dětmi přispíváme navíc na rekreaci dětí