Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Administrace smluv, zpracování jejich dodatků, vedení evidence zakázek, předávací protokoly zakázek a fakturace.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Znalost práce s běžnými programy pro administrativu, pečlivost, ochota učit se nové věci.
Výhodou bude, pokud budete umět
Zkušenosti se smluvní agendou a fakturací jsou výhodou. Znalost programu Helios.
Co vám můžeme nabídnout
Dobré platové podmínky s nadstandardní motivační složkou. Práce v příjemném kolektivu středně velké firmy se stabilním kolektivem. Možnost zvyšování kvalifikace. Příjemné pracovní prostředí s dobrou dopravní dostupností. Bonusy: stravenkový paušál, mobil i k osobnímu použití, týden dovolené navíc, po zapracování penzijní připojištění, možnost Multisport.