Fan Support Specialist
Ticketmaster Česká republika, a.s.
Českomoravská 2345/17a, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
30. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
CO BUDETE DĚLAT
- Budete v kanceláři spojené s pokladnou v O2 areně a budete se starat o potřeby našich zákazníků (pokladna, guestlist atd.).
- Zpracovávat kontakty na fanoušky a spolupracovat s ostatními odděleními a promotéry za účelem poskytování servisu pro naše fanoušky.
- Zpracovávat stížnosti fanoušků (tj. posouzení kontextu a oprávněnosti stížnosti, spojení se s právním oddělením, je-li to nutné, dalšími odděleními a formulace odpovědí na konkrétní stížnosti). • Zpracování (tisk a distribuce) vstupenek pro pořadatele akcí v O2 Areně.
- Vytváření a odesílání informací prostřednictvím e-mailu (pokyny k událostem, změny událostí, VIP balíčky atd.)
- Úzká spolupráce s kolegy z jiných oddělení na českém trhu.
CO BYSTE MĚLI UMĚT (nebo TECHNICKÉ DOVEDNOSTI)
- Zkušenost s prací v zákaznické podpoře nebo obdobné pozici
- Znalost práce s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Ovládat plynule češtinu (slovem i písmem).
- Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem).
VY (BEHAVIORÁLNÍ DOVEDNOSTI)
- Týmový hráč/Týmová hráčka • Umět si vytvořit dobrý time management a mít organizační schopnosti.
- Schopnost jasně a přesně komunikovat písemnou nebo verbální formou.
- Samostatný/á, vysoce motivovaný/á.
- Schopný/á pracovat v náročném prostředí.
- Jste otevřený/á koučování a zpětné vazbě.
- Schopnost pracovat z vlastní iniciativy a také jako součást týmu.
- Schopnost pracovat pod tlakem na dodržování termínů.
NABÍZÍME
- Zázemí silné mezinárodní společnosti
- Úžasné týmové prostředí
- Náležité finanční ohodnocení
- Práce na dobu neurčitou
- Stravenkový paušál
- Týden dovolené navíc