Fan Support Specialist

Jméno/Firma
Ticketmaster Česká republika, a.s.
Pracoviště
Českomoravská 2345/17a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
30. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

CO BUDETE DĚLAT

  • Budete v kanceláři spojené s pokladnou v O2 areně a budete se starat o potřeby našich zákazníků (pokladna, guestlist atd.).
  • Zpracovávat kontakty na fanoušky a spolupracovat s ostatními odděleními a promotéry za účelem poskytování servisu pro naše fanoušky.
  • Zpracovávat stížnosti fanoušků (tj. posouzení kontextu a oprávněnosti stížnosti, spojení se s právním oddělením, je-li to nutné, dalšími odděleními a formulace odpovědí na konkrétní stížnosti). • Zpracování (tisk a distribuce) vstupenek pro pořadatele akcí v O2 Areně.
  • Vytváření a odesílání informací prostřednictvím e-mailu (pokyny k událostem, změny událostí, VIP balíčky atd.)
  • Úzká spolupráce s kolegy z jiných oddělení na českém trhu.

CO BYSTE MĚLI UMĚT (nebo TECHNICKÉ DOVEDNOSTI)

  • Zkušenost s prací v zákaznické podpoře nebo obdobné pozici
  • Znalost práce s Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Ovládat plynule češtinu (slovem i písmem).
  • Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem).

VY (BEHAVIORÁLNÍ DOVEDNOSTI)

  • Týmový hráč/Týmová hráčka • Umět si vytvořit dobrý time management a mít organizační schopnosti.
  • Schopnost jasně a přesně komunikovat písemnou nebo verbální formou.
  • Samostatný/á, vysoce motivovaný/á.
  • Schopný/á pracovat v náročném prostředí.
  • Jste otevřený/á koučování a zpětné vazbě.
  • Schopnost pracovat z vlastní iniciativy a také jako součást týmu.
  • Schopnost pracovat pod tlakem na dodržování termínů.

NABÍZÍME

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Úžasné týmové prostředí
  • Náležité finanční ohodnocení
  • Práce na dobu neurčitou
  • Stravenkový paušál
  • Týden dovolené navíc