Pracovnice Back Office pro obchodní oddělení ve strojírenské firmě
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Naše společnost se specializuje na zakázkovou výrobu strojírenských dílů, svařování a dodávku montážních celků. Hledáme novou posilu do týmu obchodního oddělení na pozici Pracovnice Back Office, která nám pomůže s administrativní a organizační podporou, zejména v oblasti obchodu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• SŠ vzdělání (ideálně ekonomického či administrativního zaměření)
• Předchozí zkušenosti na obdobné pozici (obchodní back office) výhodou
• Pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
• Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
• Skvělé komunikační dovednosti a ochotu pomoci zákazníkům i kolegům
• Aktivní znalost německého a anglického jazyka
Co bude Vaší náplní práce
• Administrativní podpora obchodního oddělení
• Zpracování objednávek, příjem a evidence zakázek
• Příprava nabídek pro stávající i nové zákazníky
• Komunikace se zákazníky v ČR i v zahraničí (telefonicky, emailem)
• Zadávání dat do informačního systému a příprava podkladů pro fakturaci
• Spolupráce s výrobním oddělením ohledně zakázek a termínů dodání
• Příprava podkladů a reportů pro vedení společnosti
• Správa dokumentace, archivace smluv a obchodních podkladů
• Řešení ad-hoc úkolů spojených s administrativou a organizací
Co vám můžeme nabídnout
• Zázemí stabilní české strojírenské společnosti s dlouholetou tradicí
• Přátelský kolektiv a podporu zkušených kolegů
• Odpovídající finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a výkonu
• Firemní benefity: stravenkový paušál, závodní stravování, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu/penzijní připojištění, pružná pracovní doba
• Příležitost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• Nástup možný ihned nebo dle dohody