Mzdová účetní

Jméno/Firma
MALFINI, a.s.
Pracoviště
Oblouková 391, Ústí nad Labem
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
1. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chcete se stát součástí dynamického týmu, který se zaměřuje na to, aby zaměstnanci měli bezstarostné a spravedlivé pracovní prostředí?

Hledáme nadšeného odborníka či odbornici na zpracování mezd a personální agendu, který/á se nebojí výzev a má chuť přinášet nové nápady!

Co Vás čeká?

Na této pozici budete mít na starosti mnohé zajímavé úkoly, které Vás posunou vpřed a umožní Vám rozvíjet své dovednosti:

  • Správa mezd: Užijte si zpracování a zaúčtování mezd, kde budete spolupracovat se mzdovkou z logistického centra v Ostravě.
  • Sociální prosperita: Zpracujete agendu spojenou s nástupem a výstupem zaměstnanců a tím zajistíte jejich spokojenost.
  • Podpora i v těžkých chvílích: Evidujete a zpracujete pracovní neschopnosti a zajistíte, aby zaměstnanci dostali veškerou potřebnou podporu.
  • Práce s čísly: Vedení agendy nemocenského pojištění a výpočet dávek, které zásadním způsobem ovlivňují životy našich zaměstnanců.
  • Pomoc v nelehkých situacích: Zpracování exekuční evidence a provádění srážek s důrazem na detail a přesnost.
  • Odborné poradenství: Buďte oporou pro naše zaměstnance při jejich dotazech a požadavcích, a to formou potvrzení o příjmech či zaměstnání.
  • Týmová spolupráce: Podílejte se na částečné personální agendě v oblastech, které Vám nejvíce vyhovují a ve kterých excelujete.
  • Analýza a zpětná vazba: Zpracujete přehledy, reporty a statistiky pro naše HR oddělení a budete určitě pomáhat zlepšovat naše procesy.

Koho hledáme?

Hledáme někoho, kdo je nadšený do čísel a má vášeň pro práci s lidmi. Co byste měli mít na paměti:

  • Minimálně 5 let praxe v oboru.
  • Vzdělání ekonomického směru, které Vás vybavilo potřebnými znalostmi.
  • Znalost mzdové legislativy a zákoníku práce, díky které budete jistotou pro ostatní.
  • Aktivní znalost MS Office – Excel a další nástroje jsou Vaši přátelé.
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni.
  • Znalost softwaru KARAT výhodou.
  • Samostatnost a pečlivost – kvalitní práce je naší prioritou.

Co nabízíme?

  • Možnost se profesně rozvíjet a učit nové technologie.
  • Podporu a školení, abyste se mohl/a neustále zlepšovat.
  • Budete součástí přátelského a sehraného týmu, který Vás nenechá ve štychu.
  • Máme adaptační program, během kterého Vám vše vysvětlíme a kolegové Vás budou neustále podporovat.
  • Jsme inovativní firma otevřená novým nápadům a zlepšením.
  • Máme 5 týdnů dovolené.
  • Přispíváme na oběd formou Pluxee (Sodexo) karty.
  • Během pracovní doby můžete zlepšovat svoji angličtinu na online kurzech.
  • Zpříjemníme Vám pracovní dobu čerstvým ovocem a dobrými nápoji.
  • Firemní produkty si koupíte se slevou.
  • Rádi spolu trávíme čas a pořádáme akce, tematické přednášky a setkání.

Pokud máte chuť se zapojit do našeho týmu a pomoci nám vytvářet inspirativní pracovní prostředí, neváhejte a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis!

Těšíme se na Vás a na společnou cestu!