Asistentka ředitele

Jméno/Firma
Oblastní Charita Ostrov
Pracoviště
Lidická 1036, Ostrov
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
1. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Kdo jsme:

Naše nezisková organizace zahájila své působení v Ostrově a okolí již před 34 lety. Mnohé dobrovolnické aktivity zajišťujeme po celou dobu, Domovy pokojného stáří pak provozujeme dva, a to jeden v Hroznětíně od roku 2000 a v Ostrově od roku 2009. Máme tedy mnohaletou zkušenost a to, o co se v naší práci pro druhé snažíme, je naše přesvědčení a odhodlání!

Rádi byste změnu? Přijde Vám, že stále něco jen musíte, nesmíte a žijete tím v neustálém stresu? Chcete už zpomalit v pracovním tempu a naopak zažít co je to těšit se do práce, vnímat zase její smysluplnost? A co k tomu navíc opět mít možnost se spolupodílet na něčem co Vás přesahuje, povzbuzuje, dobíjí a hřeje tak nějak u srdce?

Pojďte s námi do toho!

Rozšiřte náš tým, který se snaží vnímat potřeby druhého člověka na prvním místě, pojďte s námi pomáhat, pokud Vám tedy nevadí, že půjde o velmi pestrou a potřebnou práci, v případě, že do toho půjdete Vy s potřebnou dávkou nadšení a odvahy!

Požadujeme:

  • úplné střední vzdělání s maturitou
  • organizační a komunikační dovednosti, příjemné vystupování, týmová spolupráce, flexibilita
  • samostatnost, pečlivost, osobní zodpovědnost a spolehlivost, diskrétnost
  • schopnost a ochotu improvizovat dle momentální situace a nutnosti být pro druhého
  • ochotu se i zapojovat do fyzicky náročnějších činností a aktivit
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • stylistické dovednosti a dobrá znalost českého pravopisu
  • základní znalosti o chodu neziskové organizace výhodou - velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • alespoň částečná znalost NJ, AJ výhodou
  • trestní bezúhonnost

Náplň práce:

  • vedení denního harmonogramu ředitele, objednávání návštěv
  • třídění elektronické pošty, samostatné vyřizování jednoduchých odpovědí
  • vyřizování písemné korespondence,
  • sledování dlouhodobých agend ředitele, připomínání termínů
  • hlídání i jiných termínů a zpracovávání výkazů, statistik
  • samostatné dotahování určených úkolů podle zadání a pokynů ředitele
  • komunikace a spolupráce se všemi středisky napříč organizací
  • fyzická příprava a organizace pravidelných aktivit a činností jako jsou např. akce charity, Tříkrálová, Potravinová a Humanitární sbírka
  • příspěvky do regionálního tisku/médií/na web a facebook

Kontakt pro zájemce:

Své žádosti s motivačním dopisem a životopisem zasílejte do 18. května 2025. Osobní pohovory budou pak ve dnech 19. - 23. května t. r.

Jako předmět e-mailu uveďte “Asistent/ka ředitele”.

Konkrétní čas osobního pohovoru bude předem upřesněn.

Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.

Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení. Následně budou materiály skartovány / smazány.