Asistentka ředitele
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo jsme:
Naše nezisková organizace zahájila své působení v Ostrově a okolí již před 34 lety. Mnohé dobrovolnické aktivity zajišťujeme po celou dobu, Domovy pokojného stáří pak provozujeme dva, a to jeden v Hroznětíně od roku 2000 a v Ostrově od roku 2009. Máme tedy mnohaletou zkušenost a to, o co se v naší práci pro druhé snažíme, je naše přesvědčení a odhodlání!
Rádi byste změnu? Přijde Vám, že stále něco jen musíte, nesmíte a žijete tím v neustálém stresu? Chcete už zpomalit v pracovním tempu a naopak zažít co je to těšit se do práce, vnímat zase její smysluplnost? A co k tomu navíc opět mít možnost se spolupodílet na něčem co Vás přesahuje, povzbuzuje, dobíjí a hřeje tak nějak u srdce?
Pojďte s námi do toho!
Rozšiřte náš tým, který se snaží vnímat potřeby druhého člověka na prvním místě, pojďte s námi pomáhat, pokud Vám tedy nevadí, že půjde o velmi pestrou a potřebnou práci, v případě, že do toho půjdete Vy s potřebnou dávkou nadšení a odvahy!
Požadujeme:
- úplné střední vzdělání s maturitou
- organizační a komunikační dovednosti, příjemné vystupování, týmová spolupráce, flexibilita
- samostatnost, pečlivost, osobní zodpovědnost a spolehlivost, diskrétnost
- schopnost a ochotu improvizovat dle momentální situace a nutnosti být pro druhého
- ochotu se i zapojovat do fyzicky náročnějších činností a aktivit
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- stylistické dovednosti a dobrá znalost českého pravopisu
- základní znalosti o chodu neziskové organizace výhodou - velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
- alespoň částečná znalost NJ, AJ výhodou
- trestní bezúhonnost
Náplň práce:
- vedení denního harmonogramu ředitele, objednávání návštěv
- třídění elektronické pošty, samostatné vyřizování jednoduchých odpovědí
- vyřizování písemné korespondence,
- sledování dlouhodobých agend ředitele, připomínání termínů
- hlídání i jiných termínů a zpracovávání výkazů, statistik
- samostatné dotahování určených úkolů podle zadání a pokynů ředitele
- komunikace a spolupráce se všemi středisky napříč organizací
- fyzická příprava a organizace pravidelných aktivit a činností jako jsou např. akce charity, Tříkrálová, Potravinová a Humanitární sbírka
- příspěvky do regionálního tisku/médií/na web a facebook
Kontakt pro zájemce:
Své žádosti s motivačním dopisem a životopisem zasílejte do 18. května 2025. Osobní pohovory budou pak ve dnech 19. - 23. května t. r.
Jako předmět e-mailu uveďte “Asistent/ka ředitele”.
Konkrétní čas osobního pohovoru bude předem upřesněn.
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.
Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení. Následně budou materiály skartovány / smazány.