Administrativní pracovník/zákaznická podpora

Jméno/Firma
MCN CZ, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
1. 5. 2025

O pozici

Do našeho malého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník/zákaznická podpora, který bude zastávat klíčovou roli v poskytování podpory nejen pro naše zákazníky, ale i obchodní zástupce. Tato pozice zahrnuje širokou škálu úkolů včetně administrativních povinností (fakturace, objednávky, nabídky, sklad, expedice) a přímé komunikace se zákazníky a dodavateli.

Co musíte znát, mít a umět?

  • Minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou

  • PEČLIVOST, dobrá organizace práce, dobré komunikační schopnosti

  • Zkušenosti v oblasti administrativy a zákaznické podpory výhodou

  • Znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel), schopnost učit se nové software, znalost práce v Money S3 výhodou

  • Vynikající znalost českého jazyka slovem i písmem, základní znalost AJ nebo NJ (písemná komunikace s dodavateli)

  • Zkušenosti s E-commerce (administrace a integrace eshopu) výhodou

Co Vám nabízíme

  • Neformální pracovní prostředí v moderní kanceláři v Praze - Modřanech (bezproblémové parkování)

  • Pracovní doba od 8:00 do 15:00, pátek do 14:00, nelze Home Office

  • Nadstandardní mzdové ohodnocení plus bonusy v případě dobrých výsledků firmy

  • Stravenkový paušál (cca 2500 Kč)

  • 5 týdnů dovolené + placené volno o vánočních svátcích