Administrativní pracovník/zákaznická podpora
O pozici
Do našeho malého týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník/zákaznická podpora, který bude zastávat klíčovou roli v poskytování podpory nejen pro naše zákazníky, ale i obchodní zástupce. Tato pozice zahrnuje širokou škálu úkolů včetně administrativních povinností (fakturace, objednávky, nabídky, sklad, expedice) a přímé komunikace se zákazníky a dodavateli.
Co musíte znát, mít a umět?
Minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
PEČLIVOST, dobrá organizace práce, dobré komunikační schopnosti
Zkušenosti v oblasti administrativy a zákaznické podpory výhodou
Znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel), schopnost učit se nové software, znalost práce v Money S3 výhodou
Vynikající znalost českého jazyka slovem i písmem, základní znalost AJ nebo NJ (písemná komunikace s dodavateli)
Zkušenosti s E-commerce (administrace a integrace eshopu) výhodou
Co Vám nabízíme
Neformální pracovní prostředí v moderní kanceláři v Praze - Modřanech (bezproblémové parkování)
Pracovní doba od 8:00 do 15:00, pátek do 14:00, nelze Home Office
Nadstandardní mzdové ohodnocení plus bonusy v případě dobrých výsledků firmy
Stravenkový paušál (cca 2500 Kč)
5 týdnů dovolené + placené volno o vánočních svátcích