Pracovník back office
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost FINAPRA Development a.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
Pracovník back office - referent/ka správy smluv
Vhodné pro uchazeče/ky s orientací na znalost ekonomických a účetních služeb bez nutnosti znalosti cizích jazyků.
Co nabízíme:
Pracovní smlouva na HPP na dobu neurčitou.
Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.
Prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj.
5 týdnů dovolené.
Občerstvení na pracovišti.
Mobilní telefon i pro soukromé využití.
Do práce Vás zasvětíme a pomůžeme Vám se zorientovat v novém prostředí.
Náplň práce:
- Příprava smluvní dokumentace – práce v programu.
- Zadávání dokumentů do systému.
- Tisk dokumentů, předání k podpisu.
- Kompletování smluv a příprava na odeslání poštou / osobní převzetí.
- Komunikace s makléři, s účetním, právním oddělením.
- Příprava a párování plateb.
- Reporting.
- Archivace.
- Denní práce s excelem – pokročilá znalost, běžná administrativa.
Požadavky:
SŠ s maturitou/VŠ (vhodné pro absolventy ekonomického, právního zaměření nebo pro junior účetní).
Výborná znalost českého jazyka.
Praxe výhodou.
Výborné komunikační schopnosti.
Samostatnost, pečlivost, diskrétnost, logické myšlení, flexibilita.
Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – excel – pokročilý, word, outlook).
Nástup možný ihned.
Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání strukturovaného životopisu prostřednictvím odpovědního formuláře nebo e-mailem.