HR BUSINESS PARTNER

Jméno/Firma
BANDI VAMOS a.s.
Pracoviště
Poděbradova 3273/101a, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Personalistika a HR
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
2. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jste HR nadšenec s tahem na branku? Láká Vás spojení personalistiky a obchodu? Pokud ano, máme pro vás příležitost, ve které se budete moci realizovat.

Česká módní značka Pánské obleky BANDI už tradičně obléká muže na společenské události, do práce i pro volný čas. V Česku a na Slovensku zákazníci nakupují ve značkových prodejnách Pánské obleky BANDI. Jejich počet se stále zvyšuje a společně s nimi rosteme i my jako společnost.

Do HR týmu hledáme HR Business Partnera, který umí být oporou i tahounem, a chce s námi budovat HR, které má drive a dává lidem smysl. Ve spolupráci s obchodním oddělením vezme do rukou kompletní nábor výkonných pozic, zajistí hladký a rychlý nástup nováčků a podpoří rozvoj manažerů našich prodejen. Bude mít prostor ovlivnit i obsazení klíčových manažerských rolí.

POZOR! Pokud nemáte rádi administrativu, nejste pečliví a spolehliví, nebude to pro Vás to pravé ořechové.

Jak si Vás představujeme?

  • máte zkušenost s náborem a jsou za vámi relevantní výsledky,
  • jste aktivní člověk, který rád komunikuje,
  • umíte předávat své zkušenosti – dostanete na starosti juniorní manažery, které zasvětíte do procesu náboru,
  • jste týmovým hráčem, ale zároveň umíte pracovat na svém úkolu samostatně,
  • orientujete se v Zákoníku práce, znalost slovenského pracovního práva je velkou výhodou,
  • máte velmi dobrou znalost práce na PC - MS Word a Excel, MS Outlook,
  • jste zkušený řidič a časově flexibilní (prodejny máme v České republice i na Slovensku, přijedete na prodejnu, zaškolíte, naberete, odjedete …).

Co Vás v roli HR Business Partnera čeká:

  • zajištění náborového procesu pro obchodní oddělení od A do Z,
  • odpovědnost za tvorbu inzerátů, vystavení na pracovní portály,
  • příprava podkladů k výběrovým řízení včetně tvorby AC,
  • samostatné vedení výběrových řízení pro výkonné pozice včetně jejich vyhodnocení,
  • personální administrativa – práce s personálním systémem, docházkou, reporting, personální dokumentace apod.
  • komunikace s manažery prodejen, jejich zaškolení do procesu náboru a nástupu odborných poradců, portýrů a krejčových,
  • spolupráce na HR projektech.

Co Vám na oplátku můžeme nabídnout:

  • za kvalitně odvedenou práci vás rádi odměníme prémiemi,
  • pružnou pracovní dobu,
  • cestování v rámci České republiky a Slovenska,
  • příspěvek na stravování,
  • dny dovolené navíc,
  • zdarma kávu na pracovišti,
  • parkoviště vyhrazené pro zaměstnance společnosti,
  • elegantní, luxusní a nadstandardní pracovní zázemí centrály společnosti,
  • HR tým, který vám bude oporou.

Nástup možný po vzájemné domluvě.

Pozice je vhodná pro M/Ž/D.

Máte chuť jít do toho a posunout sebe i nás dál? Dejte nám o sobě vědět a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Budeme vás co nejdříve kontaktovat a domluvíme se na termínu osobní schůzky.

Těšíme se na vás.