Pracovník/pracovnice informačního centra

Jméno/Firma
Statutární město Olomouc
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Vytvořeno
3. 5. 2025

O pozici

Výběrové řízení č. 2025/29
Druh práce: výkon činností souvisejících s provozem informačního centra, koordinací jeho činnosti s infocentry v regionu a se zajišťováním návštěvnického provozu na radnici včetně poskytování výkladu a informací s použitím dvou a více světových jazyků, zařazených v odboru kultury a cestovního ruchu
Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
  • dosažení věku 18 let
  • plná svéprávnost
  • bezúhonnost
  • znalost českého jazyka
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem

Požadovaná kvalifikace: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Obor: v oblasti cestovního ruchu a kultury výhodou
Praxe: praxe v oboru výhodou
Jiné požadavky:

  • aktivní znalost anglického jazyka
  • aktivní znalost dalšího světového jazyka
  • zkušenosti v oblasti průvodcovských služeb a služeb cestovního ruchu průvodcovské zkoušky
  • znalost práce na PC (Word, Excel, rezervační systémy na prodej vstupného, ubytování atd.)
  • znalost účetnictví a skladového hospodářství výhodou
  • flexibilita (12-ti hodinový směnný provoz včetně víkendů a svátků)
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • velmi dobré komunikační schopnosti s orientací na zákazníka
  • organizační schopnosti
  • psychická a fyzická odolnost
  • řidičský průkaz skupiny B
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ
  • datum a vlastnoruční podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)

Lhůta pro podání přihlášky: 19. 5. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.