Koordinátor dispečinku a plánování přeprav - associate
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme autobusová společnost poskytující prémiové služby pro mezinárodní zájezdovou dopravu klientů ze zahraničí ve střední a západní Evropě, Umbrella Travel s.r.o. ze skupiny Umbrella Mobility SE.
Více o nas na našem webu: www.umbrellatravel.coach
Pracovní pozice specialisty operačního plánování dopravy a ubytování řidičů, kteří jedou do práce v zahraničí.. Úkolem této pozice je nejen zajistit efektivní a bezpečnou trasu pro přepravu řidičů do cílové destinace, ale také se starat o jejich ubytování a další potřeby během jejich tours v zahraničí tam, kde jej nemají zajištěno od klienta. Mezi ostatní činnosti patří i podpora fleet managementu nebo vyúčtování cest řidičů.
Pracovník na této pozici bude spolupracovat s vedoucím plánování cestovní logistiky i ostatními členy teamu pro výběr optimálních cest a způsobů přepravy, sledování aktuálních podmínek v dopravě, a reagování na případné změny a problémy během cest.
Koordinátor dispečinku a plánování přeprav musí mít perfektní organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem a flexibilitu při řešení neočekávaných situací 24/7. Dále je zapotřebí mít dobrou znalost cizích jazyků, minimálně však angličtiny, aby mohl komunikovat se zahraničními řidiči, hotely a dalšími stakeholdery bez problémů.
Tato pozice vyžaduje také schopnost pracovat s různými systémy a software pro plánování a správu trasy, a vysokou míru soustředění a preciznosti při práci s detaily a termíny. Řízení komunikace mezi všemi zúčastněnými stranami je také klíčovým prvkem práce tohoto koordinátora, aby byla zajištěna hladká a bezproblémová cesta a pobyt klientů i řidičů v ČR i zahraničí. Na této pozici je potřeba počítat s pohotovostí na telefonu také mimi pracovní dobu.
Pro tuto pozici by ideální uchazeč měl tedy splňovat následující požadavky:
- Znalost geografie (zeměpis) Evropy a souvislosti týkajících se cestování a ubytování pracovníků v zahraničí. Zejména pak alespoň základní zkušenost s vyhledáváním leteckých, vlakových a autobusových spojení a ubytování (například booking.com).
- Schopnost naučit se efektivně plánovat a koordinovat cestování a ubytování pro větší počet osob s důrazem na detaily.
- Velkou výhodou uchazeče je základní znalosti Nařízení (ES) č. 561/2006 stanovující pravidla týkající se doby řízení, přestávek a doby odpočinku řidičů nákladních vozidel a autobusů, nikoliv však podmínkou. Vše se u nás můžete rychle naučit.
- Organizační schopnosti a schopnost pracovat pod tlakem bez vlivu na kvalitu své práce.
- Schopnost plánovat a optimalizovat logistiku pro efektivní a ekonomické cestování.
- Komunikativní a psaná znalost českého/slovenského a anglického jazyka je podmínkou!
- Ochotu dojíždění do místa kanceláře na hranici Prahy 4 (15 min autobus z Budějovické či Opatova/Chodova)
Co nabízíme:
- Dlouhodobou práci v kolektivu stabilní firmy
- Získáte skvělý pracovní kolektiv, který vám ochotně pomůže při zaučování
- Částečně možnou práci z domova (remote work)
- Flexibilitu pracovní doby
- Možnost kariérního růstu
- Dobrá dostupnost PID, jsme kousek od zastávky autobusu
Nástup možný ihned.
Tato pozice je vhodná i pro absolventy.
Zašlete nám životopis nebo alespoň pár vět o sobě (či svých pracovních zkušenostech) a důvody proč by jste zrovna vy byli vhodným kandidátem.
Případně zavolejte na telefonní číslo +420 725 222 010 (každý všední den od 8:00 do 17:00)
Těšíme se na vás.