Koordinátor urgentní dopravy a správce provozu autobusové flotily
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme organizačně zdatného kolegu/kolegyni, který/á zvládne krizovou koordinaci náhradních přeprav a postará se o servisní plánování autobusové flotily. Nabízíme flexibilní práci v rostoucí mezinárodní dopravní skupině.
Popis pracovní pozice:
Umbrella Travel s.r.o. je prémiová autobusová společnost zaměřená na mezinárodní přepravu klientů po celé Evropě. Do našeho provozního týmu hledáme Koordinátora urgentní dopravy a správce provozu vozidel, který zajistí hladký chod přeprav i údržby flotily.
Co budete mít na starosti:
Koordinaci urgentních/náhradních přeprav pro letecké společnosti (auta i autobusy).
Správu dokumentace, dat a administrativní agendy spojené s provozem autobusů.
Komunikaci a koordinaci se servisními partnery v ČR i zahraničí.
Plánování a sledování servisních termínů, STK, oprav a pravidelné údržby společně s kolegou fleet manažerem
Reakci na provozní situace v reálném čase (včetně telefonické pohotovosti mimo pracovní dobu).
Pro tuto pozici by ideální uchazeč měl tedy splňovat následující požadavky:
- Znalost geografie (zeměpis) Evropy
- Schopnost naučit se efektivně řešit nenadálé situace a urgentní dopravy cestujících, kteří mají zrušený či zpožděný let a to především na německých letištích s důrazem na detaily.
- Zkušenosti z oblasti dopravy, fleet managementu nebo logistiky (výhodou). Vše se u nás můžete ale rychle naučit.
- Organizační schopnosti a schopnost pracovat pod tlakem bez vlivu na kvalitu své práce.
- Schopnost samostatného rozhodování a řešení urgentních situací.
- Komunikativní a psaná znalost českého/slovenského a anglického jazyka je podmínkou!
- Ochotu dojíždění do místa kanceláře na hranici Prahy 4 (15 min autobus z Budějovické či Opatova/Chodova)
Co nabízíme:
- Dlouhodobou práci v kolektivu stabilní firmy a práci v mezinárodní skupině s reálným dopadem na provoz v celé Evropě.
- Získáte skvělý pracovní kolektiv, který vám ochotně pomůže při zaučování
- Částečně možnou práci z domova (remote work)
- Flexibilitu pracovní doby
- Možnost kariérního růstu
- Dobrá dostupnost PID, jsme kousek od zastávky autobusu
Nástup možný ihned.
Tato pozice je vhodná i pro absolventy.
Zašlete nám životopis nebo alespoň pár vět o sobě (či svých pracovních zkušenostech) a důvody proč by jste zrovna vy byli vhodným kandidátem.
Případně zavolejte na telefonní číslo +420 725 222 011 (každý všední den od 8:00 do 17:00)
Těšíme se na vás.