Koordinátor urgentní dopravy a správce provozu autobusové flotily

Jméno/Firma
Umbrella Holiday s.r.o.
Pracoviště
Pramenná E3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
5. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme organizačně zdatného kolegu/kolegyni, který/á zvládne krizovou koordinaci náhradních přeprav a postará se o servisní plánování autobusové flotily. Nabízíme flexibilní práci v rostoucí mezinárodní dopravní skupině.

Popis pracovní pozice:
 
Umbrella Travel s.r.o. je prémiová autobusová společnost zaměřená na mezinárodní přepravu klientů po celé Evropě. Do našeho provozního týmu hledáme Koordinátora urgentní dopravy a správce provozu vozidel, který zajistí hladký chod přeprav i údržby flotily.
 
Co budete mít na starosti:
Koordinaci urgentních/náhradních přeprav pro letecké společnosti (auta i autobusy).
Správu dokumentace, dat a administrativní agendy spojené s provozem autobusů.
Komunikaci a koordinaci se servisními partnery v ČR i zahraničí.
Plánování a sledování servisních termínů, STK, oprav a pravidelné údržby společně s kolegou fleet manažerem
Reakci na provozní situace v reálném čase (včetně telefonické pohotovosti mimo pracovní dobu).


Pro tuto pozici by ideální uchazeč měl tedy splňovat následující požadavky:

  • Znalost geografie (zeměpis) Evropy
  • Schopnost naučit se efektivně řešit nenadálé situace a urgentní dopravy cestujících, kteří mají zrušený či zpožděný let a to především na německých letištích s důrazem na detaily.
  • Zkušenosti z oblasti dopravy, fleet managementu nebo logistiky (výhodou). Vše se u nás můžete ale rychle naučit.
  • Organizační schopnosti a schopnost pracovat pod tlakem bez vlivu na kvalitu své práce.
  • Schopnost samostatného rozhodování a řešení urgentních situací.
  • Komunikativní a psaná znalost českého/slovenského a anglického jazyka je podmínkou!
  • Ochotu dojíždění do místa kanceláře na hranici Prahy 4 (15 min autobus z Budějovické či Opatova/Chodova)

Co nabízíme:

  • Dlouhodobou práci v kolektivu stabilní firmy a práci v mezinárodní skupině s reálným dopadem na provoz v celé Evropě.
  • Získáte skvělý pracovní kolektiv, který vám ochotně pomůže při zaučování
  • Částečně možnou práci z domova (remote work)
  • Flexibilitu pracovní doby
  • Možnost kariérního růstu
  • Dobrá dostupnost PID, jsme kousek od zastávky autobusu

Nástup možný ihned.

Tato pozice je vhodná i pro absolventy.

Zašlete nám životopis nebo alespoň pár vět o sobě (či svých pracovních zkušenostech) a důvody proč by jste zrovna vy byli vhodným kandidátem.

Případně zavolejte na telefonní číslo +420 725 222 011 (každý všední den od 8:00 do 17:00)

Těšíme se na vás.