Office manager/administrativní podpora
O pozici
Pracovní nabídka
Úvodní představení
HCH spol. s r. o. je stabilní česká obchodní společnost s mnohaletými zkušenostmi, působící na trhu od roku 1995. Poskytujeme komplexní služby při realizaci komerční vestavby, provádíme kompletní rekonstrukce a designové úpravy budov, kanceláří, bytů a rodinných domů. Dále se zabýváme vlastní výstavbou budov, TZB a projekční činností.
Postupně jsme si vybudovali portfolio spokojených klientů a spolehlivých partnerů, kteří se na nás znovu obracejí. Náš tým se skládá ze zkušených odborníků z oboru stavebnictví, instalatérství, topenářství, vzduchotechniky apod. Zařaďte se mezi profesionály v oboru a přijďte budovat svou kariéru k nám.
Pracovní nabídka
Hledáme zodpovědnou kolegyni s praktickými zkušenostmi v administrativě na pozici Office manager / administrativní podpora prodeje mobilního oplocení vč. administrativní podpory vedení společnosti.
Co Vám můžeme nabídnout?
Základní mzda 40.000 + odměny
Zázemí silné a stabilní české společnosti
Odměny a bonusy
Kancelář v centru Prahy
Multi-sport kartu
Co Vás na dané pozici čeká?
Vystavování a evidence objednávek
Vystavování a evidence faktur
Komunikace se zákazníky a smluvními dopravci
Objednávání kancelářských potřeb
Plnění dalších úkolů zadaných vedením společnosti
Co očekáváme my od Vás?
SŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici výhodou
Zodpovědnost a samostatnost při plnění svěřených úkolů
Komunikační schopnosti
Znalost programů MS OFFICE
Týmového hráče vždy s dobrou náladou