SMB Account Manager

Jméno/Firma
PAYU SPÓŁKA AKCYJNA
Pracoviště
Na strži 2102/61a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
5. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

O společnosti PayU
PayU, přední společnost v oblasti plateb a fintech působící na více než 50 rychle rostoucích trzích v Asii, střední a východní Evropě, Latinské Americe, na Středním východě a v Africe, je součástí skupiny Prosus, jednoho z největších investorů do technologií na světě. Přetváří způsob, jakým lidé nakupují a prodávají online, pro více než 300 000 obchodníků a miliony spotřebitelů.

Jako přední poskytovatel online platebních služeb nabízíme více než 400 platebních metod a PCI-certifikované platformy, které denně zpracují přibližně 6 milionů plateb.

Shrnutí pozice
Tato pozice zahrnuje budování a udržování vztahů s malými a středními eCommerce firmami, podporu růstu tržeb a zajištění spokojenosti klientů.

Klíčové odpovědnosti
• Identifikace, oslovování a získávání nových malých a středních eCommerce firem (SMB).

• Budování a udržování silných, dlouhodobých vztahů s novými i stávajícími SMB obchodníky a partnery.

• Plnění prodejních cílů a podpora růstu tržeb.

• Vytváření a implementace strategií pro získávání nových leadů prostřednictvím průzkumu trhu, oborových akcí a partnerství.

• Aktivní správa a aktualizace prodejního pipeline v CRM nástroji, zajištění sledování leadů, včasného follow-upu a úspěšného uzavírání obchodů.

• Porozumění potřebám obchodníků, jejich výzvám a obchodním cílům pro nabídnutí přizpůsobených řešení.

• Vyjednávání podmínek smluv s obchodníky s cílem zajistit výhodné dohody pro obě strany.

• Fungovat jako hlavní kontaktní osoba pro obchodníky, řešit dotazy, připomínky a poskytovat průběžnou podporu.

• Spolupracovat s interními týmy (např. produkt, marketing, podpora) pro zlepšení procesů a obchodnické zkušenosti.

• Zajištění hladkého onboardingu nových obchodníků, spolupráce s interními týmy při řešení případných problémů.

• Pravidelné používání CRM nástrojů pro sledování interakcí s obchodníky, prodejního pipeline a výkonnostních metrik.

• Identifikace příležitostí k nabídce nových služeb nebo řešení stávajícím obchodníkům s cílem podpořit jejich růst.

• Monitoring výkonu obchodníků a analýza dat za účelem optimalizace strategií a dosažení obchodních výsledků.

• Poskytování zpětné vazby interním týmům na základě zkušeností obchodníků pro zlepšení procesů, produktů a služeb.

Požadavky
• Obchodní zkušenosti:

- 3+ let přímé B2B prodejní zkušenosti.

- Znalost SMB prostředí, včetně tržních trendů, výzev a příležitostí.

- Zkušenost v oblasti e-plateb, fintech nebo eCommerce sektoru.

- Schopnost vyjednávat podmínky výhodné jak pro firmu, tak pro obchodníky.

• Silné komunikační dovednosti: výborné verbální i písemné schopnosti.

• Týmová spolupráce: schopnost efektivní spolupráce s interními týmy.

• Znalost trhu: porozumění SMB prostředí, tržním trendům, výzvám a příležitostem.

• Plynulá angličtina: písemná i mluvená.

• Znalost češtiny: povinná.

• Zkušenost s CRM nástroji – Salesforce (není podmínkou).

Dovednosti a kompetence
• Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.

• Samostatnost a schopnost přizpůsobit se.

• Analytické a řešitelské schopnosti.

• Orientace na zákazníka.

• Proaktivní a efektivní komunikátor.


Odkaz pro podání přihlášky:
https://jobs.lever.co/payugpo/74738dda-8438-4573-bd46-c66e9edf044a/apply