HR Asistent / ka na poloviční úvazek
O pozici
Pracovní nabídka
Máte rádi pořádek ve věcech a jste pečliví? Do našeho HR týmu hledáme spolehlivou posilu, která podpoří tým a pomůže nám s každodenní agendou a převezme zodpovědnost za oblast archivace a digitalizace dokumentů.
Co u nás budete dělat:
????️ Zajistíte pořádek v dokumentech
- Správa složek zaměstnanců, příprava dokumentů
- Správa dat v personálních programech
- Archivace dokumentů, skenování a digitalizace
???? Podpoříte náš tým
- Příprava dokumentů a podkladů pro HR Managera
- Pomoc personalistce a mzdové účetní s administrativou
- Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení
- Dodržování nastavených procesů a termínů
???? Budete v kontaktu s lidmi
- Komunikace s uchazeči o zaměstnání (zejména na dělnické pozice) na denní bázi
- Podpora zaměstnanců – aby se u nás cítili dobře a věděli, na koho se obrátit
- sjednávání pohovorů a schůzek, zvedání telefonu
Koho hledáme:
✅ Máte smysl pro pořádek, pečlivost a systematičnost
✅ Umíte si dobře zorganizovat čas a dotahujete věci do konce
✅ Umíte si stanovit priority a nevadí vám práce v dynamickém prostředí
✅ Práce na PC vám není cizí (Word, Excel, e-mail, práce se složkami a soubory)
✅ Máte příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti a nebojíte se jednat s lidmi
✅ Máte SŠ s maturitou a chuť se učit nové věci – zkušenosti z HR nejsou potřeba
Co vám nabízíme:
- práci na poloviční úvazek (20 hodin týdně)
- práci v kanceláři, home office jen výjimečně
- nástup ihned
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu
- stravenkový paušál do mzdy
- notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely
- zvýhodněné mobilní tarify pro celou rodinu
- příspěvek na jazykové kurzy
- zázemí stabilního zaměstnavatele ( na Mělníku jsme přes 20 let)
- dovolená 5 týdnů
???? Jak se ucházet o místo:
Pošlete nám svůj životopis a zároveň odpovězte na krátkou otázku:
Napište nám stručně něco o sobě a proč vás tato pozice zaujala.
Nemusí to být slohovka – pár vět stačí. Zajímá nás, kdo jste a proč se chcete přidat právě k nám.