Koordinátor showroomu
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta, českou společnost, zabývající se prodejem oken, dveří a stínící techniky, která otevřela nový showroom, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor showroomu.
Náplň práce:
- Poradenství zákazníkům v oblasti výběru produktů
- Vypracování cenových nabídek
- Administrace (smlouvy, objednávky, faktury, reporty)
- Stylování showroomu a jeho udržování
- Znalost produktů v portfoliu
- Monitoring trhu a zajištění odběru zboží
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Administrativní zkušenosti na obdobné pozici
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Spolehlivost, proaktivitu, flexibilitu
- Práci na PC na uživatelské úrovni
- Gramaticky správný mluvený i písemný projev v ČJ
- Technické myšlení
- Znalost cizího jazyka – výhodou
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP
- Zajímavý fix a možný pracovní (i finanční) posun dle dovedností
- Intenzivní zaškolení i následné vzdělávání
- Profesionální, ale zároveň přátelský a spolupracující kolektiv
- Firemní benefity (notebook, telefon – i pro soukromé účely)
- Nástup ihned nebo dohodou
- Místo výkonu práce: Brno - Tuřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.