Administrátor projektu / projektový manažer junior / administrátorka projektu / projektová manažerka juniorka
O pozici
Předpokládaný nástup do pracovního poměru:
září 2025.
Předpokládaný pracovní úvazek:
50% - 100 %, na dobu určitou.
Kvalifikační a další předpoklady:
ukončené vzdělání: min. vysokoškolské I. stupně
základní orientace v dotačních a výzkumných projektech (AZV, GAČR, TAČR, OP JAK aj.)
aktivní znalost angličtiny slovem i písmem;
zkušenost s administrativní prací, ideálně v oblasti projektové podpory nebo veřejné správy
znalost práce s výpočetní technikou - především MS Word a Excel
organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu
komunikační dovednosti a ochota učit se novým věcem
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
český
Popis pracovní náplně pracovního místa:
Hlavní náplní práce bude kombinace administrativní podpory projektového týmu a samostatná administrace přidělených projektů.
Pracovník/pracovnice se bude podílet na přípravě, realizaci i vykazování projektů výzkumného a vývojového charakteru financovaných z národních a evropských zdrojů, zejména TAČR, GAČR, AZV a operačních programů.
Mezi klíčové činnosti patří:
administrace projektů - kontrola naplňování indikátorů, příprava a podávání monitorovacích zpráv;
řízení financí v rámci realizace projektů v souladu s metodikou poskytovatele dotace;
kontrola a správa rozpočtu, zajištění podkladů k administraci změn;
odpovědnost za řádné a účelné čerpání finančních prostředků;
sledování a vykazování výstupů a výsledků projektů;
vyhledávání vhodných dotačních titulů v souladu se zaměřením fakulty;
spolupráce při přípravě návrhů projektů (zejména TAČR, GAČR, operační programy);
úzká spolupráce s projektovým týmem, akademickými pracovníky, ekonomy a dalšími partnery.
Nabízíme:
6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
5 dnů volna k léčení;
stravenky v hodnotě 115 Kč/den (od úvazku 70%);
pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví - OUShopu;
zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
práci v profesionálním týmu u stabilního zaměstnavatele;
vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí.
Požadované dokumenty:
Přihlášku, strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a vyplněný souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte do 29. května 2025 na níže uvedenou adresu personálního oddělení Lékařské fakulty Ostravské univerzity nebo na e-mail.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo na neobsazení pracovní pozice nebo na zrušení výběrového řízení.
Kontakt:
Lékařská fakulta OU,
personální oddělení
Bc. Kateřina Cimová
Syllabova 19
703 00 Ostrava 3
telefon: 553 46 1709
e-mail:personalnilf@osu.cz