VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PROCESNÍHO ŘÍZENÍ

Jméno/Firma
Digitální a informační agentura
Pracoviště
Na vápence 915/14, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Informatika a IT služby
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
5. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici vedoucí Oddělení procesního řízení, Odbor Kancelář ředitele úřadu.

Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!

Co vás čeká:

  • vedení týmu procesních analytiků/analytiček v rámci Digitální a informační agentury,
  • analýza, optimalizace a standardizace pracovních procesů a postupů v oblasti ekonomiky, projektového řízení, personálního řízení, dotačních titulů, digitalizace a dalších klíčových provozních oblastí,
  • nastavení a implementace efektivních, jasně definovaných a udržitelných procesních změn a nových pracovních postupů,
  • vypracovávání nových procesních struktur, metodických pokynů a pravidel pro pracovníky/pracovnice úřadu, školení zaměstnanců/zaměstnankyň a podpora implementace nových procesů,
  • dohled na efektivní chod organizace v souladu s legislativními požadavky a dlouhodobými cíli Digitální a informační agentury,
  • průběžné monitorování výkonnosti zavedených procesů a navrhování opatření pro jejich optimalizaci a inovace s cílem zvyšování efektivity a kvality služeb,
  • spolupráce s vedoucími jednotlivých útvarů na vymezení klíčových procesů, jejich přizpůsobení aktuálním potřebám a zajištění jejich integrace do běžného chodu úřadu.

Co vám můžeme nabídnout:

  • služební poměr na dobu neurčitou,
  • 15. platovou třídu (vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nezbytné),
  • platové ohodnocení: 41 220 Kč - 60 420 Kč dle předchozí praxe s možností přiznání osobního příplatku až 15 000 Kč, příplatek za vedení až 18 000 Kč,
  • plný úvazek,
  • moderní kanceláře v centru Prahy,
  • stravenky nebo možnost stravování v objektu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • služební telefon a notebook,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna (sick days),
  • možnost občasné práce z domova,
  • nástup od 15. června 2025 nebo dle dohody.

Je to přesně to, co hledáte? Už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis.