IT Koordinátor majetku a provozu (113-2025)

Jméno/Firma
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Pracoviště
Krč, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
6. 5. 2025

O pozici

O nás

IT Koordinátor majetku a provozu

(aneb někdo, kdo ví, co kde máme, proč to máme – a kdo to kdy opraví)

Hledáme organizačně schopného a technicky zdatného kolegu/kolegyni do našeho IT oddělení, který/á se postará o to, aby naše technika byla ve správný čas na správném místě a v perfektním stavu! Nebudete programovat – ale díky Vám bude vše, jak má být ⚙️????.

Náplň práce:

????️✨ Co Vás u nás čeká:

  • ???? Evidovat a spravovat IT vybavení – mít přehled o tom, co kde máme (notebooky, tiskárny, servery…).
  • ???? Vést sklad IT techniky – zajišťovat objednávky, výdeje, příjmy a celkový chod skladu.
  • ????️ Zajišťovat opravy a údržbu – hlásit poruchy, komunikovat s dodavateli, hlídat termíny oprav.
  • ???? Spolupracovat s kolegy i externími firmami – domlouvat se, řešit požadavky a ladit procesy.
  • ???? Koordinovat IT agendy a projekty – pomáhat plánovat, připravovat a nastavovat provozní záležitosti.
  • ???? Provádět inventury – porovnávat, kontrolovat, zapisovat. Ať vše sedí, jak má!
  • ???? Navrhovat nákupy i vyřazení zařízení – podle technického stavu a skutečné potřeby.
  • ???? Spravovat dokumentaci – vše přehledně a včas.

Co od Vás očekáváme:

✅???? Co od Vás očekáváme:

  • ???? SŠ vzdělání (technické výhodou)
  • ???? Spolehlivost, pečlivost a zodpovědný přístup
  • ???? Samostatnost a schopnost organizace
  • ???? Komunikační dovednosti a vstřícnost
  • ⚡ Flexibilitu a schopnost reagovat na změny
  • ????‍???? Základní orientaci ve světě IT techniky
  • ???? Profesionální a příjemné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout:

???? Smysluplnou a odpovědnou práci ve stabilním státním podniku

???? Možnost růstu – Učte se od zkušenějších kolegů a získejte dovednosti, které vás posunou na další úroveň.

???? Široká škála benefitů, které vám zpříjemní práci i volný čas:

????️ 5 týdnů dovolené pro kvalitní odpočinek

???? 5 dní indispozičního volna pro nečekané situace

????️ Stravenkový paušál pro každý pracovní den

???? Možnost 2 dny home office měsíčně pro lepší work-life balance

???? Výuka angličtiny na pracovišti pro neustálé zlepšování jazykových dovedností

????️ Benefitní systém Můj Up s nabídkou volnočasových aktivit

???? Plně hrazená roční dálniční známka pro pohodlnější cestování

????️ Zvýhodněná Multisport karta pro aktivní životní styl

????️ Možnost využití firemních rekreačních zařízení pro relaxaci i dovolenou

✈️ Slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria pro výhodnější cestování

???? Permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia pro rodinné i volnočasové aktivity

⛷️ Skipasy na lyže pro milovníky zimních sportů

⏳ Pružná pracovní doba – snadno sladíte práci s osobním životem a koníčky.

 

???? Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu.