Asistent odd. strategického nákupu ????
La Lorraine, a.s.
U Kožovy hory 2748, Kladno
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
8. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Daří se nám, rozrůstáme se, proto hledáme novou kolegyni či kolegu na tuto nově vytvořenou pracovní pozici.
Baví tě administrativa a rád/a máš ve věcech pořádek?
U nás využiješ organizační schopnosti i angličtinu a staneš se klíčovou podporou pro celý tým Strategického nákupu.
Tvá práce:
- zpracování dat v systému SAP – zadávání a aktualizace nasmlouvaných podmínek, správa databází
- řešení blokovaných faktur kvůli cenovým nesrovnalostem
- správa kontraktů na vybrané suroviny – sledování čerpání, upozornění na nutnost obnovy smluv
- operativní komunikace s dodavateli – specifikace, vzorky, řešení nesrovnalostí
- zakládání nových dodavatelů a materiálů (Raw Material, Packaging Material) v systému
- rozesílání hromadné komunikace dodavatelům – prohlášení, obecné informace
- zpracování pravidelných i ad hoc reportů, podpora kolegů z nákupu
- řízení reklamací s dodavateli
- spolupráce na vývojových projektech
- úzká spolupráce s odděleními kvality, skladu a plánování
Tvůj profil
- umíš si zorganizovat práci, jsi pečlivý/á a dotahuješ věci do konce
- orientuješ se v administrativě a baví tě práce s daty
- ovládáš MS Office, především Excel na pokročilé úrovni – zvládneš kontingenční tabulky i funkce
- domluvíš se anglicky – budeš psát e-maily a občas i telefonovat
- nebojíš se komunikace – ať už s kolegy, dodavateli nebo napříč odděleními
- zvládáš více úkolů najednou a víš, jak si určit priority
- jsi samostatný/á, spolehlivý/á a nebojíš se přicházet s vlastními nápady
- pokud máš zkušenost se SAPem nebo znalost potravinářského prostředí, bude to velká výhoda
Naše nabídka
- bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
- každoroční valorizace mzdy
- příspěvek na penzijní pojištění
- stravenkový paušál (součástí čisté mzdy)
- referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
- práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
- nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až ti doběhne výpovědní doba)
- respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
- pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
- možnost profesního a kariérního růstu
- důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy (adaptační program a Buddy systém)
- kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
- 25 dnů dovolené (odpočinek je důležitý)
- pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
- mobilní telefon ( a když budeš chtít, tak můžeš využít i výhodné tarify pro rodinu)
- notebook (po zapracování můžeš využít 1 den z týdne Home Office po dohodě s nadřízeným)
- stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
- káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
- denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
- zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
- spojení MHD až do firmy (linky 612 a 614, zastávka Belgická, nebo 630 zastávka Pekárna)
- velké hlídané parkoviště v areálu firmy
- hlídaná kolárna pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
- firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
- slevy na divadelní představení či sportovní utkání
- dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího