Asistent odd. strategického nákupu ????

Jméno/Firma
La Lorraine, a.s.
Pracoviště
U Kožovy hory 2748, Kladno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Daří se nám, rozrůstáme se, proto hledáme novou kolegyni či kolegu na tuto nově vytvořenou pracovní pozici.

Baví tě administrativa a rád/a máš ve věcech pořádek?

U nás využiješ organizační schopnosti i angličtinu a staneš se klíčovou podporou pro celý tým Strategického nákupu.

Tvá práce:

  • zpracování dat v systému SAP – zadávání a aktualizace nasmlouvaných podmínek, správa databází
  • řešení blokovaných faktur kvůli cenovým nesrovnalostem
  • správa kontraktů na vybrané suroviny – sledování čerpání, upozornění na nutnost obnovy smluv
  • operativní komunikace s dodavateli – specifikace, vzorky, řešení nesrovnalostí
  • zakládání nových dodavatelů a materiálů (Raw Material, Packaging Material) v systému
  • rozesílání hromadné komunikace dodavatelům – prohlášení, obecné informace
  • zpracování pravidelných i ad hoc reportů, podpora kolegů z nákupu
  • řízení reklamací s dodavateli
  • spolupráce na vývojových projektech
  • úzká spolupráce s odděleními kvality, skladu a plánování

Tvůj profil

  • umíš si zorganizovat práci, jsi pečlivý/á a dotahuješ věci do konce
  • orientuješ se v administrativě a baví tě práce s daty
  • ovládáš MS Office, především Excel na pokročilé úrovni – zvládneš kontingenční tabulky i funkce
  • domluvíš se anglicky – budeš psát e-maily a občas i telefonovat
  • nebojíš se komunikace – ať už s kolegy, dodavateli nebo napříč odděleními
  • zvládáš více úkolů najednou a víš, jak si určit priority
  • jsi samostatný/á, spolehlivý/á a nebojíš se přicházet s vlastními nápady
  • pokud máš zkušenost se SAPem nebo znalost potravinářského prostředí, bude to velká výhoda

Naše nabídka

  • bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
  • každoroční valorizace mzdy
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenkový paušál (součástí čisté mzdy)
  • referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
  • práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
  • nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až ti doběhne výpovědní doba)
  • respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
  • pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
  • možnost profesního a kariérního růstu
  • důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy (adaptační program a Buddy systém)
  • kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
  • 25 dnů dovolené (odpočinek je důležitý)
  • pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
  • mobilní telefon ( a když budeš chtít, tak můžeš využít i výhodné tarify pro rodinu)
  • notebook (po zapracování můžeš využít 1 den z týdne Home Office po dohodě s nadřízeným)
  • stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
  • káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
  • denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
  • zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
  • spojení MHD až do firmy (linky 612 a 614, zastávka Belgická, nebo 630 zastávka Pekárna)
  • velké hlídané parkoviště v areálu firmy
  • hlídaná kolárna pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
  • firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
  • slevy na divadelní představení či sportovní utkání
  • dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího