B2B Event/Marketing specialist - Data Analytics & AI
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme tým datových a technologických nadšenců, kteří společně pomáhají klientům najít hodnotu v datech pomocí datových analýz a digitální transformace. V České republice nejsme nováčkem, ale potřebujeme posílit viditelnost naší značky.Hledáme kolegu či kolegyni, kteří chtějí organizovat eventy a dělat B2B marketing.
Přidej se do našeho pražského týmu v EMARK jako skušený Event / Marketingový specialista a pomoz nám vytvářet nezapomenutelné akce a budovat vztahy s našimi klienty. Čeká tě různorodá práce, kde uplatníš jak svou kreativitu, tak své organizační schopnosti. Do našeho marketingového týmu hledáme event specialistu se zkušenostmi v B2B marketingu a zájmem působit v oblasti dat, datových integrací a AI.
Co budeš dělat?
- Organizace a koordinace eventů – od webinářů a menších workshopů pro klienty až po větší konference (napr. www.betterdata.cz). Budeš mít na starosti vše od plánování a komunikace s dodavateli až po hladký průběh na místě a následné vyhodnocení akce. Součástí je spolupráce na webinářích, které organizujeme společně pro Česko a Slovensko, a podpora organizace akcí na Slovensku.
- Budování vztahů s účastníky a klienty – na eventech budeš tváří společnosti, takže pečovat o hosty a rozvíjet s nimi přátelské vztahy je klíčové, aby se k nám rádi vraceli.
- Úzká spolupráce se sales týmem – budeš v denním kontaktu s českým sales týmem, sbírat a vyhodnocovat jejich požadavky, navrhovat jejich podporu v souladu s marketingovou strategií společnosti a koordinovat zpracování leadů z eventů a webinářů.
- Plánování marketingových aktivit – budeš se podílet na tvorbě marketingových plánů v souladu s marketingovou strategií společnosti a obchodními cíli.
- Digital marketing – budeš se podílet na realizaci digitálních kampaní (LinkedIn, PPC atd.), lokalizovat marketingové kampaně a materiály pro český trh.
- Web – budeš spravovat český obsah na webu, spolupracovat s externím grafikem a copywriterom.
- Loalizace a tvorba obsahu v češtině – čeká tě psaní a úprava marketingových textů v češtině (např. pozvánky na akce, webstránky nebo příspěvky na sociální sítě). Pokud máš copywriterský talent, určitě ho využiješ!
- Analýza a prěhled cílových skupin – pro marketingový tým budeš důležitým zdrojem informací o českém trhu a budeš udržovat přehled v této oblasti.
Co od tebe očekáváme?
- Vášeň pro eventy – organizování akcí tě prostě baví a naplňuje. Máš radost, když se tvůj event vydaří a hosté odcházejí spokojení.
- Skvělé komunikační schopnosti – umíš to s lidmi. Navazování a rozvíjení vztahů s klienty je pro tebe samozřejmost. Jsi hodně “people person”.
- Zkušenosti a samostatnost – už máš za sebou úspěšnou organizaci eventů a zvládneš je řídit od začátku do konce a tak tě to baví.
- Přizpůsobivost – dokážeš naše marketingové strategie a kampaně přenést do českého prostředí tak, aby zaujaly místní publikum. Znáš český trh a víš, co na něj platí.
- Znalosti B2B marketingu – víš co je “lead” a” opportunity”, jaké jsou kanály v B2B marketingu a jak vyhodnocovat výsledky kampaní.
- Jazyková výbava – čeština na úrovni rodilého mluvčího a výborná znalost angličtiny, protože budeš komunikovat s partnery a kolegy (ústně i písemně).
- Výhodou: umíš psát poutavé marketingové texty v češtině. Copywriting skills jsou velké plus, protože část práce bude i o psaní a lokalizaci obsahu.
- Kreativita - budeš přicházet s vlastními nápady, jak naše eventy a marketing posunout dál. Máš volné pole působnosti zkoušet nové věci.
Co nabízíme?
- Finanční ohodnocení – měsíční mzda 45–60 tisíc Kč hrubého (při zaměstnaneckém poměru) nebo odpovídající odměna, pokud preferuješ práci na IČO.
- Stabilní zázemí – smlouva na dobu neurčitou hned od začátku. Stojíme o dlouhodobou spolupráci.
- Flexibilita – možnost pracovat hybridně. 3 dny v týdnu home office, 2 dny v kanceláři v Praze.
- Vybavení – notebook a mobilní telefon k dispozici, které můžeš využívat i pro soukromé účely.
- Volno a benefity – 25 dní dovolené (bez ohledu na věk) a příspěvek na relaxaci či sportovní aktivity, ať si udržuješ pohodu.
- Forma spolupráce – pokud ti více vyhovuje být dodavatel (OSVČ), umíme se domluvit.
- Nástup – ideálně od 1. června 2025 (případně dle domluvy).
Jak se přihlásit?
Pokud tě tahle výzva zaujala, dej nám o sobě vědět! Pošli nám svůj životopis a pár vět o sobě a o tom, proč právě ty bys byl/a skvělým B2B Event/Marketing specialist pro EMARK. Těšíme se na tebe!