Exportní konzultant s AJ a dalším světovým jazykem
O pozici
Pracovní nabídka
Exportní konzultant s AJ a dalším světovým jazykem – ideální start pro kariéru v mezinárodním obchodu!
Hledáte příležitost, jak po ukončení vysoké školy nastartovat svou kariéru v mezinárodním prostředí? Chcete se stát součástí dynamické organizace, kde můžete získat cenné zkušenosti, růst a postupně se profilovat v oblasti exportního poradenství a mezinárodního obchodu? Pak jste na správné adrese!
Co Vás čeká:
- Rozvoj obchodních dovedností: Aktivní nabídka služeb agentury CzechTrade – od osobních jednání s klienty po prezentace na odborných seminářích.
- Strategické myšlení: Jednání s TOP managementem firem, analýza exportní připravenosti a spolupráce na strategickém rozvoji českých firem na zahraničních trzích.
- Mezinárodní zkušenosti: Příprava a realizace účastí českých firem na zahraničních veletrzích, výstavách a misích s možností osobní účasti na svěřených akcích v zahraničí .
- Konzultační činnost: Spolupráce se zahraničními kancelářemi agentury na podpoře českých malých a středních podniků při jejich vstupu na zahraniční trhy.
- Dlouhodobý kariérní růst: Po získání zkušeností na této pozici se vám otevírá možnost působení v jedné z našich 57 zahraničních kanceláří. Jde o příležitost, která vás může zavést na významné trhy po celém světě.
Koho hledáme:
- Absolventy nebo mladé profesionály se zájmem o mezinárodní obchod a ochotou učit se nové věci. S motivací rozvíjet se v oblasti českého průmyslu a podpory exportu.
- Uchazeče se znalostí češtiny (C2), angličtiny a jednoho dalšího světového jazyka na úrovni B2 (němčina, francouzština a arabština je výhodou).
- Výborné komunikační dovednosti (schopnost jasně a efektivně komunikovat se zahraničními i českými partnery v českém i anglickém jazyce).
- VŠ vzdělání na minimálně bakalářské úrovni (praxe je výhodou).
- Kandidáty s analytickým myšlením, samostatností a výbornými komunikačními dovednostmi.
- Řidičský průkaz skupiny B a chuť být aktivním účastníkem naší mise.
Co nabízíme:
- Pestrou a zajímavou práci ve vládní agentuře zaměřené na podporu českých exportérů.
- Možnost zahraničního působení: po dosažení dobrých pracovních výsledků možnost výjezdu na zahraniční kancelář (ve střednědobém horizontu při splnění podmínek a úspěšném výběrovém řízení).
- Startovací platformu: Začnete v naší pražské kanceláři s výbornou dopravní dostupností.
- Prostor pro růst: Možnost profilace v oblasti exportního poradenství a postupné budování odbornosti v dynamickém mezinárodním prostředí.
- Motivující benefity odpovídající státní příspěvkové organizaci:
- Odměňování dle platových tarifů včetně osobního ohodnocení.
- 5 týdnů dovolené, 4 sick days, příspěvky na stravování, penzijní připojištění.
- Hybridní pracovní model: možnost práce z domova (až dva dny v týdnu).
- Rovnováha mezi prací a životem: Přátelský pracovní kolektiv a podpora v profesním i osobním rozvoji.
- Stabilní pracovní poměr: Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Proč CzechTrade?
Budete součástí organizace, která podporuje české firmy v jejich expanzi na světové trhy. Vaše práce bude mít reálný dopad a umožní Vám stát se expertem v oblasti, která je klíčová pro rozvoj české ekonomiky.
Nástup:
Ihned nebo dle dohody.
Zaujala Vás tato příležitost? Nečekejte a pošlete nám do 6. 6. 2025 svůj životopis. Těšíme se na nové talenty, kteří chtějí společně s námi psát úspěšné příběhy českých firem na světových trzích!
Odpovědí na tento inzerát bere uchazeč na vědomí, že jím poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány v souladu s podmínkami agentury CzechTrade, které jsou zveřejněny na webové stránce https://www.czechtrade.cz/ochrana-osobnich-udaju, a uděluje souhlas s tím, aby agentura CzechTrade zpracovávala jeho osobní údaje po dobu pěti let od jejich získání pro účely dalšího oslovení uchazeče při obsazování pracovního místa, pro které může být uchazeč vhodným kandidátem.