Pozice Asistent/ka personálního oddělení - Hodonín

Jméno/Firma
Václav Jašek - prodej papírnického zboží
Pracoviště
Hodonín
Úvazek
Plný, Zkrácený
Vytvořeno
8. 5. 2025

O pozici

  • Pracoviště

  • Hodonín

  • Typ úvazku

  • Plný; zkrácený

Vhodné proi pro OZP/OZZ

Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.

Baví vás práce s lidmi a hledáte místo, kde využijete svou pečlivost a organizační schopnosti? Máte příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti? Přidejte se k nám.

Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného a samostatného člověka na pozici asistent/ky personálního oddělení, který bude prodlouženou rukou HR oddělení z naší centrály v Rajhradě.

Nástup je možný ihned. Práce je i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.

Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně.

Co budete dělat

  • Administrativní podporu HR oddělení při náboru zaměstnanců.

  • Organizovat a plánovat pohovory, komunikovat s uchazeči, domlouvat termíny pohovorů.

  • Přípravu pracovních smluv, dohod o provedení práce a dalších potřebných pracovněprávních dokumentů.

  • Zajišťovat nástupní dokumenty od nových zaměstnanců.

  • Koordinovat lékařské prohlídky zaměstnanců.

  • Spolupracovat s HR týmem, vedením a zaměstnanci.

  • Další potřebnou administrativu s tím spojenou.

Co nabízíme za dobře odvedenou práci

  • SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.

  • Mzdové ohodnocení za plný úvazek je od 28 000 - 32 000 Kč hrubého.

  • Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč / pracovní den).

  • Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.

  • 5 týdnů dovolené.

  • Kartu do obchodního řetězce.

  • Volné víkendy a svátky.

  • Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží

Jaký je náš ideální pracovník

  • Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.

  • Má výborné komunikační dovednosti.

  • Má vlastní nadhled a umí samostatně vykonávat práci.

  • Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.

  • Ovládá práci na PC + MS Office.

  • Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.

Poznáváte se a nabízená práce by vás bavila? To moc rádi slyšíme!