Pozice Asistent/ka personálního oddělení - Hodonín
O pozici
Pracoviště
Hodonín
Typ úvazku
Plný; zkrácený
Vhodné proi pro OZP/OZZ
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Baví vás práce s lidmi a hledáte místo, kde využijete svou pečlivost a organizační schopnosti? Máte příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti? Přidejte se k nám.
Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného a samostatného člověka na pozici asistent/ky personálního oddělení, který bude prodlouženou rukou HR oddělení z naší centrály v Rajhradě.
Nástup je možný ihned. Práce je i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně.
Co budete dělat
Administrativní podporu HR oddělení při náboru zaměstnanců.
Organizovat a plánovat pohovory, komunikovat s uchazeči, domlouvat termíny pohovorů.
Přípravu pracovních smluv, dohod o provedení práce a dalších potřebných pracovněprávních dokumentů.
Zajišťovat nástupní dokumenty od nových zaměstnanců.
Koordinovat lékařské prohlídky zaměstnanců.
Spolupracovat s HR týmem, vedením a zaměstnanci.
Další potřebnou administrativu s tím spojenou.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.
Mzdové ohodnocení za plný úvazek je od 28 000 - 32 000 Kč hrubého.
Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč / pracovní den).
Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
5 týdnů dovolené.
Kartu do obchodního řetězce.
Volné víkendy a svátky.
Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaký je náš ideální pracovník
Je stejně spolehlivá/ý a zodpovědná/ý jako ostatní SMERáci.
Má výborné komunikační dovednosti.
Má vlastní nadhled a umí samostatně vykonávat práci.
Pečlivá/ý, zodpovědná/ý a ochotná/ý.
Ovládá práci na PC + MS Office.
Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.