Specialista zákaznické péče Košík.cz - aktivní linka (A621)

Jméno/Firma
Košík.cz s.r.o.
Pracoviště
Liberec
Úvazek
Plný, Zkrácený
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 5. 2025

O pozici

Popis

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.????

Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z našeho call centra v Liberci, do kterého hledáme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže růst a zároveň vytvářet pro naše zákazníky ty nejlepší zážitky z online nákupů na Košíku.????


Co tě u nás na pozici Specialista zákaznické péče čeká?

  • Aktivní volání zákazníkům a představování naší služby, přidávání zákazníků do benefitních klubů.
  • Písemná komunikace s našimi zákazníky prostřednictvím e-mailu.
  • Úzká spolupráce s kolegy z call centra a případná výpomoc na naší pasivní lince.
  • Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.

Požadujeme

Co u tebe hledáme?

  • Ovládáš češtinu nebo slovenštinu slovem i písmem - s našimi zákazníky budeš neustále v kontaktu.
  • Prozákaznicky orientovaný přístup a příjemné vystupování.
  • Nebojíš se učit ovládat nové programy.
  • Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.

Nabízíme

  • Nástup možný ihned.
  • Variabilní složku mzdy vyplácenou měsíčně.
  • Stravenkový paušál.
  • Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
  • 5 týdnů dovolené.
  • MultiSport karta, MAKRO karta a firemní ZOO karta.
  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
  • VIP ceny na Alza.cz, AEG, Electrolux, Samsung e-shop a Vivantis.cz
  • Příspěvek na výuku cizích jazyků.
  • Odměna za odpracované roky.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Zvýhodněné tarify od O2 family.
  • Moderní kanceláře v budově Millenium.

Chceš se podílet na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!