Specialista zákaznické péče Košík.cz - aktivní linka (A621)
Košík.cz s.r.o.
Liberec
Plný, Zkrácený
Administrativa
8. 5. 2025
O pozici
Popis
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.????
Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z našeho call centra v Liberci, do kterého hledáme kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže růst a zároveň vytvářet pro naše zákazníky ty nejlepší zážitky z online nákupů na Košíku.????
Co tě u nás na pozici Specialista zákaznické péče čeká?
- Aktivní volání zákazníkům a představování naší služby, přidávání zákazníků do benefitních klubů.
- Písemná komunikace s našimi zákazníky prostřednictvím e-mailu.
- Úzká spolupráce s kolegy z call centra a případná výpomoc na naší pasivní lince.
- Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Požadujeme
Co u tebe hledáme?
- Ovládáš češtinu nebo slovenštinu slovem i písmem - s našimi zákazníky budeš neustále v kontaktu.
- Prozákaznicky orientovaný přístup a příjemné vystupování.
- Nebojíš se učit ovládat nové programy.
- Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.
Nabízíme
- Nástup možný ihned.
- Variabilní složku mzdy vyplácenou měsíčně.
- Stravenkový paušál.
- Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
- 5 týdnů dovolené.
- MultiSport karta, MAKRO karta a firemní ZOO karta.
- Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
- VIP ceny na Alza.cz, AEG, Electrolux, Samsung e-shop a Vivantis.cz
- Příspěvek na výuku cizích jazyků.
- Odměna za odpracované roky.
- Firemní akce a teambuildingy.
- Zvýhodněné tarify od O2 family.
- Moderní kanceláře v budově Millenium.
Chceš se podílet na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!