Head of Customer Experience

Jméno/Firma
Posedla s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
8. 5. 2025

O pozici

Hledáme kolegu či kolegyni, který/á bude zodpovědný/á za optimalizaci zákaznické péče a efektivní správu našich e-commerce systémů. Jste nadšení pro cyklistiku, pečliví a milujete práci s lidmi stejně jako s technologiemi? Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu nadšenců v rostoucím start-upu, který pečuje o cyklisty po celém světě!

Co vás u nás čeká?

Péče o zákazníky

  • Komunikace s našimi zákazníky (e-mail, telefon, chat, videohovory) a řešení jejich dotazů a požadavků.

  • Hledáme někoho, kdo dokáže přizpůsobit zákaznickou péči každému z našich zákazníků a vykouzlit jim úsměv na tváři.

  • Výhledově práce s B2B partnery.

  • Tvoří cca 50 % náplně práce.

Zlepšování zákaznické zkušenosti (CX) a automatizace procesů

  • Neustálé hledání možností, jak optimalizovat zákaznickou zkušenost a automatizovat opakující se procesy.

Zákaznická analytika a hledání nákladově efektivních řešení

  • Analýza chování zákazníků a hledání příležitostí k vylepšení služeb.

  • Vývoj a implementace strategií pro zvýšení efektivity.

Správa e-commerce systémů

  • Implementace vhodného softwaru a správa stávajících nástrojů (Tidio, Amio, Gorgias, Zendesk, SupportBox apod.).

  • Správa Shopify: aktualizace cen, nastavení zón pro doručení, automatizace procesů a správa pluginů (např. DHL, UPS, B2B plugin).

  • Práce s interní digitální databází a její rozvoj.

Požadujeme:

  • Zkušenost s prací pro D2C značku.

  • Znalost e-commerce platforem, ideálně Shopify.

  • Zkušenost s projektovým managementem a schopnost samostatně organizovat a řídit projekty.

  • Perfektní znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem).

  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu, touhu neustále se učit a zlepšovat.

Nabízíme:

  • Práci na plný úvazek.

  • Kanceláře v centru Prahy.

  • Práci v týmu nadšených kolegů, který se bude rozrůstat.

  • Prostředí, kde hrajeme fair play a dbáme na jasně stanovené pracovní podmínky.

  • Možnost profesního růstu v dynamické společnosti zaměřené na e-commerce a zákaznickou péči.

Pokud hledáte příležitost kombinovat zákaznickou péči s technologiemi a e-commerce, ozvěte se nám na hello@posedla.com do 10. Listopadu 2024. Do předmětu e-mailu napište “Head of Customer Experience - [Vaše jméno]”, přiložte CV a popište, proč jste pro tuto práci ti praví.