Head of Customer Experience
O pozici
Hledáme kolegu či kolegyni, který/á bude zodpovědný/á za optimalizaci zákaznické péče a efektivní správu našich e-commerce systémů. Jste nadšení pro cyklistiku, pečliví a milujete práci s lidmi stejně jako s technologiemi? Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu nadšenců v rostoucím start-upu, který pečuje o cyklisty po celém světě!
Co vás u nás čeká?
Péče o zákazníky
Komunikace s našimi zákazníky (e-mail, telefon, chat, videohovory) a řešení jejich dotazů a požadavků.
Hledáme někoho, kdo dokáže přizpůsobit zákaznickou péči každému z našich zákazníků a vykouzlit jim úsměv na tváři.
Výhledově práce s B2B partnery.
Tvoří cca 50 % náplně práce.
Zlepšování zákaznické zkušenosti (CX) a automatizace procesů
Neustálé hledání možností, jak optimalizovat zákaznickou zkušenost a automatizovat opakující se procesy.
Zákaznická analytika a hledání nákladově efektivních řešení
Analýza chování zákazníků a hledání příležitostí k vylepšení služeb.
Vývoj a implementace strategií pro zvýšení efektivity.
Správa e-commerce systémů
Implementace vhodného softwaru a správa stávajících nástrojů (Tidio, Amio, Gorgias, Zendesk, SupportBox apod.).
Správa Shopify: aktualizace cen, nastavení zón pro doručení, automatizace procesů a správa pluginů (např. DHL, UPS, B2B plugin).
Práce s interní digitální databází a její rozvoj.
Požadujeme:
Zkušenost s prací pro D2C značku.
Znalost e-commerce platforem, ideálně Shopify.
Zkušenost s projektovým managementem a schopnost samostatně organizovat a řídit projekty.
Perfektní znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem).
Schopnost pracovat samostatně i v týmu, touhu neustále se učit a zlepšovat.
Nabízíme:
Práci na plný úvazek.
Kanceláře v centru Prahy.
Práci v týmu nadšených kolegů, který se bude rozrůstat.
Prostředí, kde hrajeme fair play a dbáme na jasně stanovené pracovní podmínky.
Možnost profesního růstu v dynamické společnosti zaměřené na e-commerce a zákaznickou péči.
Pokud hledáte příležitost kombinovat zákaznickou péči s technologiemi a e-commerce, ozvěte se nám na hello@posedla.com do 10. Listopadu 2024. Do předmětu e-mailu napište “Head of Customer Experience - [Vaše jméno]”, přiložte CV a popište, proč jste pro tuto práci ti praví.