Administrativní pracovník/ce presonáního ředitele (pro OZP) - Brno

Jméno/Firma
OPTIMIA
Pracoviště
Brno
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
8. 5. 2025

O pozici

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

- administrativní práce pro personálního ředitele

- vyřizování firemní korespondence, elektronické pošty, telefonátů

- evidence a zakládání dokumentů

- obsluha kancelářských zařízení

- péče o firemní prostory

- pracovní doba: pondělí – pátek (dle dohody)

- místo výkonu práce: Brno

Nabízíme:

- HPP na zkrácený úvazek

- mzda: 5500 Kč/měsíc

- 25 dní dovolené

- občerstvení na pracovišti zdarma

- kvalitní a efektivní školení

- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos

- práce je vhodná pro OZP

Požadujeme:

- znalost práce na PC

- spolehlivost

- samostatnost

- zkušenost na obdobné pozici výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz