ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA
O pozici
Nabídka volných míst ve služebním poměru
Požadovaná profese: ASISTENT – HASIČ – STROJNÍ SLUŽBA
Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje
Požadavky
občanství České republiky,
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,
trestní bezúhonnost,
zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,
řidičský průkaz skupiny C výhodou,
věk 21 let
vhodné i pro absolventy.
Hlavní náplň služební činnosti
provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,
řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech,
kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany,
údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany,
výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby,
provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy.
Nabízíme
zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry a jinými mimořádnými událostmi a krizovými situacemi,
stabilitu, jistotu a dlouhodobou perspektivu, stálý růst služebního příjmu,
neustálý a pestrý profesní rozvoj, získávání dalších znalostí a dovedností ve specializačních a odborných kurzech a při výcvicích,
služební poměr na dobu určitou v délce trvání 3 let (dle zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů), po vykonání služební zkoušky předpoklad změny služebního poměru na dobu neurčitou,
směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna po směně (20 dní volna měsíčně)),
6 týdnů dovolené,
platové zařazení při přijetí ve 2. tarifní třídě (rozpětí platového tarifu ve 2. tarifní třídě: od 29.230,- Kč do 41.580,- Kč, podle započitatelné praxe) po absolvování vstupního odborného kurzu zařazení do 3. tarifní třídy (NV č. 442/2024 Sb.),
rozpětí platového tarifu ve 2. tarifní třídě: od 29.230,- Kč do 41.580,- Kč, podle započitatelné praxe,
k tomu:
zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 3.800,- Kč,
příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,- Kč,
odměna za služební pohotovost cca ve výši 5.500 – 6.500,- Kč,
rozpětí platového tarifu ve 3. tarifní třídě (po absolvování odborného výcviku): od 29.550,- Kč do 42.170,- Kč, podle započitatelné praxe,
k tomu:
zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 5.600,- Kč,
příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,- Kč,
odměna za služební pohotovost cca ve výši 6.500 – 8.000,- Kč,
stabilizační příplatek (po absolvování zákl. kurzu) v rozmezí od 1.000,- Kč do 4.000,- Kč,
možnost osobního příplatku po zapracování.
Doklady, které uchazeč doloží
strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu,
kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
vyplněný formulář „Prohlášení uchazeče o přijetí do služebního poměru“ (naleznete na webu HZS Ústeckého kraje pod záložkou Kariéra/Volná místa/Dokumenty k přijímacímu řízení),
dotazy k přijímacímu řízení nebo k náplni služební činnosti směřujte na tel.: 950 430 150, plk. Ing. Tereza Burianová.
Výše uvedené doklady doručte písemně na adresu
Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje
Horova 1340/10
400 01 Ústí nad Labem
nebo emailem na adresu: ulk.nabor@hzscr.cz
Volné od: Ihned
V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.