Asistent / asistentka - zkrácený úvazek
O pozici
Aperta, s.r.o.
Nabízíme poradenství, strategie a tréninky v oblasti rozvoje lidských zdrojů a změn organizačních procesů. Soustředíme se na postupy, které vedou k trvalým a měřitelným výsledkům, za něž ručíme. Poradíme v rozvoji manažerských dovedností, komunikačních dovednostech a dalších soft skills.
Zvažujete pozici asistenta/asistentky v malé vzdělávací společnosti?
Hledáme do našeho týmu asistenta či asistentku.
Jedná se administrativní činnosti spojené s vedením kanceláře a firmy (vyřizování pošty a emailů, skenování, kopírování a archivace dokumentů, nákup materiálu, zajištění chodu kanceláře…), administrativní podpora pro lektory a konzultanty (příprava školicích materiálů, komunikace s klienty, plánování termínů, administrativní podpora při různých konzultačních projektech) a další podpůrné činnosti (včetně obsluhy webových stránek či jiných online platforem). Nejedná se o domlouvání obchodu.
Požadujeme:
SŠ vzdělání
· praxe - výhodou (především s ovládáním MS Office)
uživatelské znalosti PC, velmi dobré zvládání MS Office
aktivní znalost AJ, úroveň mírně pokročilý
ŘP sk. B
dobré komunikační schopnosti a vystupování
schopnost samostatně zpracovávat dokumenty a analyzovat texty, pracovat s tabulkami
organizační schopnosti, spolehlivost, preciznost
proaktivitu v plnění a řízení úkolů
Nabízíme:
zaměstnanecký poměr na 0,8 úvazek (každý den od 8:00 – 14:30 hodin)
fajn malý kolektiv
zázemí prosperující firmy a podílení se na rozvoji firmy
možnost osobního růstu – vzdělávání
Místo práce: Liberec (Lužická ulice)
Termín nástupu: červen 2025 (nebo dle domluvy)