Referent/referentka

Jméno/Firma
Statutární město Olomouc
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Plat
31 000 Kč - 40 000 Kč
Vytvořeno
9. 5. 2025

O pozici

Výběrová řízení č. 2025/33
Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení
zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce
Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
  • dosažení věku 18 let
  • plná svéprávnost
  • bezúhonnost
  • znalost českého jazyka
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 – letou praxí v oboru
Obor: právo, technický, ekonomický
Praxe:

  • praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou
  • praxe u územního samosprávného celku výhodou

Jiné požadavky:

  • počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem)
  • základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
  • znalosti z obchodněprávní problematiky výhodou
  • orientace v legislativní oblasti
  • kreativnost, analytičnost a adaptabilita
  • dobré komunikační schopnosti
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • spolupráce na přípravě podkladů pro zadávací řízení
  • vypracování procesní části zadávací dokumentace
  • komplexní administrace zadávacích řízení v souladu se zákonem a vnitřním předpisem
  • metodické řízení činnosti komise a pořizování protokolů z jednání
  • spolupráce s externími organizacemi zajišťujícími zadávací řízení pro SMOl
  • spolupráce s odborem dotačních projektů na podkladech pro dotační programy

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
  • název pozice a číslo VŘ
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:

  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)

Lhůta pro podání přihlášky: 23. 5. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.