Projektový/á a finanční koordinátor/ka
O pozici
Žďár nad Sázavou
Do naší pobočky ve Žďáru nad Sázavou hledáme koordinátora/ku našich projektů, který/á by doplnil/a náš skvělý controllingový tým.
To nejdůležitější, co u nových lidí hledáme je optimismus, smysl pro humor a chuť spolu vytvářet firmu, která bude ostatním inspirací. Získáváme rozsáhlejší a komplexnější projekty a potřebujeme projektové koordinátory/ky, kteří by byli podporou našemu expertnímu týmu.
Mohlo by nám to fungovat, pokud si kladně odpovíš na tyto otázky
Chceš mít v práci svobodu a zároveň máš odvahu nést zodpovědnost za svá rozhodnutí?
Máš rád/a administrativu a při práci s tabulkami jsi ve svém živlu?
Máš alespoň základní vhled do účetnictví nebo controllingu a víš, jak má vypadat objednávka?
Baví tě sledovat realizace projektů v číslech a kontrolovat jejich průběh?
Nevyžíváš se jen v administrativě, ale rád/a jednáš s lidmi a zařídíš a domluvíš, co je potřeba? Jsi přirozeně komunikativní a nenecháš se jen tak odbýt?
Domluvíš se anglicky a nezaskočí tě telefonát od zahraničního klienta?
Co bude tvým úkolem?
Detailně sledovat a koordinovat celý projekt od založení nové objednávky až po přípravu podkladů a fakturaci.
V rámci controllingu sledovat náklady na projektech a plánovat je na jednotlivé fáze projektu.
Vyhodnocovat finanční plán projektu a zpřesňovat pravidelně jeho výsledek.
Zajišťovat, aby všechna čísla byla na svém místě, dokumenty včas připravené, termíny dodržené a faktury odeslané.
Spolupracovat s naším Sales týmem a částečně přebírat komunikaci se zákazníkem ohledně probíhajících projektů.
Budeš podporou v administrativních záležitostech, tak aby se expertní týmy mohly 100% věnovat své práci.
Neustálá efektivní komunikace s týmem projektu je samozřejmostí.
Prioritou je pro nás tým založený na hodnotách a kultuře.
Máme plochou organizační strukturu, kde role v týmech a na projektech určují znalosti a zkušenosti.
Pracovní dobu i volný čas si vybíráme každý podle svých projektů a osobních potřeb.
Budeš součástí týmu, který na tebe spoléhá. Na druhé straně se i ty můžeš ve všem spolehnout na ostatní.
Jsme zvyklí fungovat i v online prostředí, každý si může nastavit, kdy bude pracovat z domu a kdy z kanceláře.
Každý přímo ovlivňuje svůj příjem a kariérní růst.
Minimálně duší jsme mladý kolektiv a aktivně odpočíváme sportem. Kromě společných pracovních aktivit se rádi potkáváme i ve volném čase - můžeš se s námi podívat na lyže do Alp, na jachtu do Chorvatska nebo projet na kolech kus republiky.
A jak to u nás v týmu controllingu vypadá?
Aktuálně jsme v týmu controllingu 4 projektové koordinátorky. Denním chlebem je pro nás komunikace a propojování týmů na projektech, finanční plánování, fakturace, předávání projektů nebo pomoc při řešení jakéhokoliv problému.
Vytváříme všechny projektové dokumenty, zařídíme, vyřídíme a připravíme všechno, co projektový tým potřebuje.
Abychom se i my mohly posouvat a učit se novým věcem, které nám pomohou v lepší koordinaci projektů a projektových týmů, máme svoji navigátorku Pavlínu. Ta pečuje nejen o náš profesní růst, ale stará se i o naši spokojenost a o to, aby tým fungoval podle hodnot ICE a měl veškerý kontext fungování celého ICE.
Chceš se ještě na něco zeptat? Napiš mi nebo zavolej.
Tereza Teclová
People & Culture Specialist
+420 724 518 004
kariera@ice.cz