IT manažer pro e-commerce
O pozici
Pracovní nabídka
Do Albatros Media a.s. hledáme zkušeného člověka na pozici IT Operations Manager. Kdo by to měl být? Člověk, který převezme vedení technického zajištění našich e-commerce systémů a přispěje k jejich dlouhodobému rozvoji a stabilitě.
Klíčové odpovědnosti:
- Řízení provozu, údržby a kontinuálního rozvoje B2C a B2B e-commerce systémů v rámci skupiny Albatros Media.
- Vedení a metodická koordinace interního týmu technických specialistů (vývoj, správa, analytika).
- Zajištění správy a administrace aplikačního prostředí – mailingové systémy, analytické nástroje, vyhledávače, data-feedy, monitoring, doporučovací systémy apod.
- Řízení dodávek externích partnerů – vývoj, konzultace, testing.
- Identifikace a validace business požadavků na změny aplikační architektury, včetně řízení procesu change managementu.
- Dohled nad SLA, stabilitou systémů a rozvojem dohledové infrastruktury.
- Aktivní účast na návrzích nových technologických řešení a integraci inovací v oblasti e-commerce, včetně AI a personalizace služeb.
- Systémová dokumentace, provozní evidence a vedení znalostní databáze (FAQ, Wiki).
⛓️???? Nehledáme „zadavače úkolů“, ale někoho, kdo bude mít přehled a chuť se ponořit do technických i provozních výzev našich e-shopů.
Pracujeme s různými CMS a e-commerce platformami, integrujeme skladové a ERP systémy, řešíme výkon, dostupnost a bezpečnost.
Proč nové IT manažera hledáme?
⚙️ rychle jsme vyrostli na akvizicích i interních projektech
⚙️ narážíme na aktuální technické a časové kapacity
⚙️ jsme otevřeni změnám a novému přístupu
Proč pracovat v AM?
☑️ Práce v AM má opravdový celospolečenský pozitivní dopad.
☑️ V AM máme rádi knihy a čtenáře. To nás spojuje a víme co děláme.
☑️ Máme rozsáhlé portfolio e-shopů, které stále rostou.
☑️ U nás budete mít opravdu možnost řídit technický směr.
A další benefity?
???? Zázemí společnosti Albatros Media a.s. Tím máme na mysli hodnoty, know how a stabilitu.
???? Vyladěné pracovní prostředí: Pracujte v moderních kancelářských prostorách MAYHOUSE s terasou a fitkem, nebo si užívejte flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
???? Osobní a profesní růst: Kariérní možnosti, školení, možnost účastnit se interních workshopů a přístup na Seduo.cz
???? Komplexní benefity: 5 týdnů dovolené, sick days, bohatá cafeterie, stravenková karta, Multisport karta, kurzy angličtiny, příspěvky na psychoterapie Soulmio, sleva na knihy a další!
????Podporu přátelského týmu a inspirativní pracovní prostředí: Připoj se k týmu, kde spolupracujeme a sdílíme nápady v kreativním a otevřeném kolektivu.
Zaujala Vás pozice a chtěli byste se s námi potkat?
Budeme velmi rádi pokud nám pošlete své CV a motivační dopis.
Naše HR Terezka a Eliška se s Vámi spojí a provede Vás výběrovým řízením.